VHS to DVD maker van envivo Help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo ik wil graag mijn ps3 filmen met VHS to DVD maker van envivo het is net als een Easycap capture ding, ik heb een aantal kabels maar ik heb geen idee hoe ik dit nou moet oplossen ik heb meerdere video's bekeken en ik heb waarschijnlijk te weinig kabels.

En ik heb een Male to Male scart kabel ofz? maar die is erg kort.

Mijn doel is om mn ps3-beeld te kunnen filmen en dus niet dat ik op mijn pc moet spelen om te kunnen filmen.

Ik hoop dat iemand dit kan oplossen of mij tips kan geven waar ik het extrás wat ik nodig heb kan kopen.

Bedankt groeten gerrit,

Ik ga er even voor het gemak van uit dat we het over de VHS to DVD maker van de aldi/ldil hebben.

Als het goed is zit er een hele kabelbos bij, waaronder een gele,witte en rode stekker.
Het eenvoudigste is om beeld te capturen doormiddel van die 3 stekkers.
De gele is video, de rode en witte audio.

Wat je moet doen is een scartstekker op de tv aansluiten die het beeld van de tv naar het kastje brengt.
Bijvoorbeeld deze kabel: klik hier voor de kabel

Scart sluit je aan op de tv en zet je op "out", de kabels sluit je aan op de envivo adapter (Video bij Geel, en audio bij rood/wit).

Bedankt voor het reageren, werkt dit ook op een HD-TV en krijg ik dan mooi beeld of moet ik dan iets anders doen. En ja het klopt ik heb hem van de lidl of aldi.

Als het de versie is met de additionele stekers (waaronder een blauwe dacht ik) dan is het mogelijk in HD op te nemen.
Daarvoor moet je hem als component aansluiten, echter zijn deze kabels over het algemeen vrij prijzig.
Kun je misschien een foto maken van wat je allemaal bij de envivo hebt aan kabels?

Ik moet zo werken maar ik zal kijken of ik vanavond een foto kan maken en dan laat ik zien wat er allemaal inzit.

Bedankt,

Rood Groen en Blauw zijn voor HD.

Aansluiten gaat eigenlijk alleen op tv's waar een component aansluiting op zit:
1105hook.7.jpg

Het zal om een uitgang moeten gaan, geen ingang.

Mooi, aansluiten en opnemen zou ik zeggen!
Helaas zijn bijgeleverde kabels vrij kort, hopelijk lukt het met een laptop.

Auww ik heb geen laptop :( heb jij enig idee waar ik zo'n verlengsnoer of iets dergelijks kan halen?

Oke thx 4 de link en al je hulp :) ik zal er zkr 1 morgen bestellen. Dank u

Verzeker je er zelf wel van dat het zeker om een uitgang gaat op je tv, kijk dit anders even na in de handleiding.

Een vraag aan mr.fixit.
Hier heb ik alles hetzelfde maar dan met xbox. alleen alles zit aangesloten maar ik heb niet van scart naar composiet maar van composiet naar composiet. dat kan volgens mij toch geen probleem zijn. want hij captured goed alleen heb alleen zwart beeld??!

Heb je alles aangesloten op een uitgang van de tv/xbox?
Veel tv's hebben alleen een ingang, in dat geval zul je een scart stekker met in/uit schakelaar moeten gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan