via andere pc op eigen pc kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo, sorry als het op de verkeerde plek geplaatst is.

mijn vraag is deze - is er op internet een beschrijving in het NEDERLANDS te vinden over hoe je op een andere plek toch op je eigen pc kan kijken/ werken.

Vanschagen

deze site had ik zojuist gekregen, maar hier staat alles engelstalig beschreven. ik ben dus op zoek naar een nederlandse beschrijving.

prive vraagje - Vanschagen speelt een nl canadees familielid van je in Tilburg ijshockey??

ik heb via de link gekeken en heb nog de volgende vraag:
op de site word gesproken over windows xp en pc dokter. nu heb ik windows 98 sec. is het daarmee ook mogelijk om a: op een andere pc met '98 te werken en/of op een pc met windows xp??

Geplaatst door kreemers
ik heb via de link gekeken en heb nog de volgende vraag:
op de site word gesproken over windows xp en pc dokter. nu heb ik windows 98 sec. is het daarmee ook mogelijk om a: op een andere pc met '98 te werken en/of op een pc met windows xp??

Ik gebruik het zelf ook onder Windows 98, dat werkt prima. Je kan VNC dan alleen niet als service installeren, maar dat is ook helemaal niet nodig.

Er zijn zelfs versies van VNC voor Linux, Solaris en verschillende handhelds, zodat je als het moet zelfs een linux pc vanaf windows 98 kan besturen.

bedankt voor de hulp, samen met iemand die er nog meer verstand (pc's) heeft als ik zullen het binnen kort eens uit proberen.

nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan