Via F2 naar Bios maar toetsenbord reageert niet / alleen tab werkt /Asus Eee pc 901

Status
Niet open voor verdere reacties.

woody47

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Zie bovenstaand. Krijg bij opstart melding "Invalid system disk" + \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM is beschadigd of kan niet worden gevonden. De pc heeft geen cd/dvd speler. Ik heb een usb-stick en kan via deze herstarten mitsdien ik BIOS aan kan passen. Als ik via F2 naar BIOS ga werkt alleen nog de tabtoets van het toetsenbord, geen van de resterende toetsen werkt. Ik kom dus niet bij de boot, hij opent in main (welke ik ook niet kan wijzigen). Opstarten zonder accu geeft zelfde resultaat. Ik zal hulp zeer op prijs stellen. Alsvast bedankt.

Als je nou een usb toetsenbord aansluit? Kun je dan ook niet door de bios navigeren?

Bedankt voor de tip c.q. wedervraag.
Sorry, indien ik deze had, had ik deze actie al ondernomen. Ik heb slechts een andere goed werkende laptop.

F8 werkt ook doch de hiervoor benodigde pijltjes om bijvoorbeeld "laatst bekende juiste configuratie" te kiezen kan daardoor niet.

toetsenbord/pijltjes werken niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen woody47 ,

Je laatste twee berichten even samengevoegd misschien even beter om voor bericht aanpassen te kiezen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan