Via iTunes een cd branden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

VivaHollandia20

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2010
Berichten
16
Hoi.
Ik heb via iTunes een cd lijst gemaakt met 25 liedjes en die wil ik graag op een cd zetten
Met een vorige versie van iTunes lukte dat prima, maar nu heb 'k dus een versie van iTunes waardoor dat niet lukt, want het geeft aan dat het MB te groot zal zijn, terwijl ik me aan het vorige lijst heb gehouden...
Wie kan me hieraan helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemiddag,

Heb even je bericht iets aangepast i.v.m je taal gebruik wij pl... en hier niet zou je hier een beetje op willen letten
 
Oke, zal er op letten. Gebeurde waarschijnlijk uit onoplettendheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar kan ik dat vinden? Gezocht en niks wat op instellingen lijkt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een CD gaat branden krijg je op een gegeven moment een venster Brandinstellingen, in dat scherm kun je het Disc formaat kiezen, dus Audio CD, MP3 CD of Data CD.
Om 'm als een gewone CD af te kunnen spellen moet je dus Audio CD kiezen, maar dan kunnen er wel veel minder nummers op, wil je er meer nummers op en kan je CD speler MP3's afspelen dan kies je voor MP3 CD.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Oké.
Heb op m'n vorige laptop een iTunes versie gehad die 25 nummers op een cd kon zetten.
Zou ik dan een oudere versie van iTunes moeten hebben...? (dat was toen ook met optie voor audio-cd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je zeker dat dat een Audio CD was? 25 nummers op een Audio CD kan bijna niet of het moeten allemaal korte nummers zijn geweest, want er kan maar 80 minuten op een Audio CD gedeeld door 25 is dat 3min. en 10sec. per nummer.
Misschien was dat dan toch een MP3 CD?




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Tja dan moet je toch eens kijken naar de lengte van de nummers en de totaaltijd, als deze meer is dan 80 minuten dan past het dus niet.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan