Via kabel internet traag + verbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilBoy

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Heeey.

Ik heb draadloos internet + kabelinternet met een router van Orange (livebox).
Onze provider is Online en ik ben erg tevreden met ons internet tot vandaag de dag.

Maar vandaag is er iets aan de hand, ik snap er niets van, mijn internet via kabel werkt of heel traag, of helemaal niet.

Ik heb dan bijvoorbeeld 10 minuten internet en daarna.. paf; doet ie het niet meer. Ik vind dit echt erg vervelend en ik heb ook de klantenservice gebeld en ze stelden allemaal vragen en ze zeiden dat de modem meer "dingen bytes/packets? ofzo" stuurt dan ontvangt. En dat is echt heel vreemd! Ik heb ook de adapter van de livebox vandaag 5 tot 10 keer er uit gehaald en daarna weer er in gedaan maar nee:confused:

Wat kan ik het beste doen?
EvilBoy:eek:

Een héél goede virus en spywarescanner naar je gehele systeem laten kijken.

Nee, dat heeft er niets mee te maken ! Ik heb al een hele goede virusscanner maar het is gewoon heel raar. Ik heb gisteren niets gedownload en vandaag ineens doet het internet zo:shocked:

OK, als jij het zegt, maar ík zou mij zorgen maken als er meer verzonden wordt dan ontvangen.

Inderdaad, als je vandaag iets download wat je PC besmet wil dat niet gelijk zeggen dat zo'n virus actief wordt, het kan ook een paar dagen later pas zijn als je PC bijvoorbeeld deel uit maakt van een botnet cluster.

Inderdaad, als je vandaag iets download wat je PC besmet wil dat niet gelijk zeggen dat zo'n virus actief wordt, het kan ook een paar dagen later pas zijn als je PC bijvoorbeeld deel uit maakt van een botnet cluster.

Ik heb mijn internetprovider gebeld en onze livebox is gewoon stuk en werkt niet meer goed.
Ze gaan een nieuwe modem naar ons sturen :) 4 dagen geen internet:eek::eek:

:) Nou das dan opgelost. Suc6 met afkikken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan