hallo, dit gedeelte is nieuw voor me en hoop mijn vraag op juiste plek geplaatst te hebben.
ik heb op beiden windows xp staan - via de verkenner kan ik beide computers "zien".
als ik op de laptop op het pictogram van de normale pc klik, zou ik de inhoud van deze pc moeten krijgen te zien.
maar ik krijg een melding dat dit niet kan. iets over de juiste machtigingen.
ik probeer een bijlage te plaatsten zodat u kan zien welk venster ik krijg.
Maar de vraag is hoe krijg ik het wel voor elkaar dat ik in beide pc's kan werken.
provider is @home
als ik in de verkenner op het pictogram klik krijg ik ook het verzoek om een wachtwoord in te typen ??
voor zover ik weet zit er geen wachtwoord op.
mocht dit wel zo zijn waar vindt ik dit en hoe verwijder ik dit.
Bij gebruikers heb ik geen wachtwoord ingevoerd. normale pc heeft 2 gebruikers en een administrator - op administrator schijnt wel een wachtwoord te zitten.
ik heb op beiden windows xp staan - via de verkenner kan ik beide computers "zien".
als ik op de laptop op het pictogram van de normale pc klik, zou ik de inhoud van deze pc moeten krijgen te zien.
maar ik krijg een melding dat dit niet kan. iets over de juiste machtigingen.
ik probeer een bijlage te plaatsten zodat u kan zien welk venster ik krijg.
Maar de vraag is hoe krijg ik het wel voor elkaar dat ik in beide pc's kan werken.
provider is @home
als ik in de verkenner op het pictogram klik krijg ik ook het verzoek om een wachtwoord in te typen ??
voor zover ik weet zit er geen wachtwoord op.
mocht dit wel zo zijn waar vindt ik dit en hoe verwijder ik dit.
Bij gebruikers heb ik geen wachtwoord ingevoerd. normale pc heeft 2 gebruikers en een administrator - op administrator schijnt wel een wachtwoord te zitten.
Bijlagen
Laatst bewerkt: