Via Michelin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Wij hebben hier het navigatie systeem Via Michelin x-950 (Benelux). Hij doet het goed en we zijn er tevreden mee. Nu hebben wij de kaart 'Europa' gekocht en in het boekje staat dat de x-950 hem omdersteunt.

Ik stop het SD-kaartje met Europa erin en je komt bij het instelmenu. Nadat je alles heb ingesteld gaat die de gegevens kopieren. Daarna hoort die op te starten naar het normale menu.
Dit doet die alleen niet. Iedere keer na het kopieren moet je even wachten en dan kan je weer opnieuw beginnen met instellen. zo gaat dat maar door en door. Al een paar keer gereset maar dat werkte ook niet. Als ik het Benelux kaartje erin stopt dan doet die het gewoon en gaat die wel naar het hoofdmenu.
Weet iemand hier een oplossing voor??

Bedankt alvast. Grts, Scary

viamichelin

hoi scary,ik heb dan wel geen 950maar een 970t en daar zitten ook 2 kaarten vanaf fabriek in ,te weten europa en de canarische eilanden,daar kan ik er ook 1 van uitvinken ,dat doe ik door het apparaat te starten ,klik op opties ,daarna kaart opklikken ,dan op kaart wijzigen klikken en dan zie ik bij mij 2 kaarten staan ,dan diegene aanklikken die je wilt activeren ,zo werkt het bij de x970t ,hoop dat je er iets aan hebt ,geef als je wilt even weerwoord ,groejes henry

Ja het is opgelost :thumb:

uiteindelijk na een hard-reset kreeg ik hem opgestart en kon ik de juiste kaart aanklikken. echter deze stond er niet tussen. Alleen Andorra stond er en die deed het niet. En de DVD installeren lukte dus ook niet meer om Europa er terug op te zetten.

Wij hebben de kaart terug gestuurd naar Frankrijk met een brief erbij dat die graag gemaakt zou worden. Dit hebben ze gedaan en hij is terug gekomen en hij doet het perfect.

hoi scary,ben blij dat het opgelost is ,succes verder er mee ,groetjes henry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan