via welke internetprovider ben ik online?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenio

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Hoi,
kan je ergens online zien via welke internetprovider iemand op het internet zit? Een tijd geleden hadden sommige mensen hier een poppetje die een bord vasthield waarop precies te zien was wie je was en met welke provider je met het internet verbonden staat. Zoiets wil ik graag op mijn internetsite zetten.
wie kan mij helpen..
alvast bedankt.
groeten Koen

Ik heb inmiddels op een ander onderdeel van dit forum al een antwoord gevonden hoe ik het online kan zien. Nu zoek ik nog zo'n programmatje dat ik op mijn website kan zetten.
groeten Koen

Je kunt je ook aanmelden op zon site die zon teller bijhoudt voor je site (nedstat en van die dingen), je hoeft maar een klein plaatje ergens op je site te stoppen die doorlinkt naar de statistieken van jouw site, hier staat ook vaak aangegeven welke provider de bezoeker gebruikt en uit welk land hij/zij komt etc.

[edit]

Wil je graag iets maken dat mensen op je main site een plaatje zien met de provider die zij gebruiken denk ik dat je php moet gebruiken, als je iets anders hebt gevonden zoals je vermeld, post dit dan hier even, dan kan ik je misschien verder helpen

[/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan