viaagp1.sis

Status
Niet open voor verdere reacties.

brensan

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
hallo
ik heb vandaag windows opnieuw over mijn pc gegooit en nou vroeg hij om het bestand viaagp1.sis dit kon hij niet vinden .
waar is dit voor en waar kan ik het vandaan halen ?
gr .sandra

Heb je soms een VIA chipset op je moederbord?
Zo ja, heb je de VIA 4in1 driver geinstalleerd?

hoi ik heb geen idee waar kan ik dat zien ? ik ben maar een leek:confused:

daar ben ik weer ik heb het gedownload en het staat nu ergens , en nu ?
haha (ben blond)
bedankt dat je me wilt helpen
sandra

Heb je Everest geinstalleerd?
Zo ja, open het programma en ga naar "moederbord", daar ook weer naar "moederbord".
Kijk hier of er iets staat bij "moederbordnaam".
Zo ja, plaats de exacte naam hier in je volgende bericht.

Zo nee, ga dan naar "chipset" en kijk of daar wat staat bij "moederbord Chipset".
Plaats dan dat exact hier in je volgende bericht.

Laatst bewerkt:
ik kreeg de link tijdens het insteleren van xp moet ik die nu weer opnieuw instaleren dan ?

heb ik nog een vraagje aan je als dat mag ?
ik had de vraag van de week ook al gesteld op forum maar daar kwamen ze er ook niet uit en mischien weet jij het . als ik een site open dan opend hij niet alles op de site bij sommige fotos verschijnt er alleen een vierkantje met daarin een rondje een riehoekje en een vierkantje , weet jij mischien hoe dat komt ?

Geplaatst door brensan
ik kreeg de link tijdens het insteleren van xp moet ik die nu weer opnieuw instaleren dan ?
Dit begrijp ik niet.
Geplaatst door brensan
heb ik nog een vraagje aan je als dat mag ?
ik had de vraag van de week ook al gesteld op forum maar daar kwamen ze er ook niet uit en mischien weet jij het . als ik een site open dan opend hij niet alles op de site bij sommige fotos verschijnt er alleen een vierkantje met daarin een rondje een riehoekje en een vierkantje , weet jij mischien hoe dat komt ?
Firewall mischien te streng staan?
Ik zou het anders niet weten.
Mischien is het ook beter, dat je daarmee bij je andere vraag doorgaat.;)
Als de vraag niet meer onder de aandacht is, daar even een berichtje plaatsen.
Zo komt ie weer boven in de lijst te staan.:)

ik ging xp over mijn huidig xp gooien omdat ik dacht dan is dat andere probleem mischien opelost (van dat vierkantje) en tijdens die instalatie kreeg ik de melding dat hij dat viaagp1.sys niet kon vinden, maar nu weet ik niet of ik hem er nou nog een keer over heen moet gooien of niet want ik weet ook niet waar het voor is dat viaagp1 , snap je ?

gr sandra

Probeer die link, die ik eerder van de VIA 4in1 driver heb geplaatst, maar eens.

dat had ik toch al gedaan ?
ik weet niet of ik xp er nou nog een keer op moet zetten om te kijken of ik die fout melding weer krijg ?

Als je bij het apparaatbeheer van windows kijkt zie je daar vraag- of uitroeptekens staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan