Vice City Multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zou wel enorm kewl zijn
gta3 is er al wel, dus gta4 zal wel komen of er al zijn, kweenie :) maar dan ga ik dat zkr spelen :):):)

Er is een mod in de maak voor multi player.

En schizofrenic, verdiep je eerst maar eens in de series die er van gta zijn ;)

Wat is het doel dan van multiplayer? gewoon op elkaar rossen of capture the flag ofzo? :p

Er is al een tijdje een MP-mod in de maak. Deze mod zou als 1e voor GTA3 uitkomen, maar waarschijnlijk wordt dat nu voor Vice City.

Kijk hier voor hun site:
http://www.gta3mta.tk/

Masera natuurlijkj weet ik dat gta4 er al is, maar ik bedoelde de Mod voor online spelen :)
IK heb gta 3 online gespeeld en dan 0wnde :) maar gta4 heb ik nog niets voor gevonden

k? ;)

Geplaatst door schizofrenic
Masera natuurlijkj weet ik dat gta4 er al is, maar ik bedoelde de Mod voor online spelen :)
IK heb gta 3 online gespeeld en dan 0wnde :) maar gta4 heb ik nog niets voor gevonden

k? ;)

GTA 4 bestaat niet :p

GTA Vice city is een vervolg op GTA 3. Daarom word het ook vaak GTA 3 Vice City genoemd.

GTA 4 is nog niks over bekend.

Geplaatst door Masera

GTA 4 is nog niks over bekend.

Waarschijnlijk komt die eerst op de ps2 uit en er word aan gewerkt met een team van vijf man (waarschijnlijk werken ze dus alleen aan de engine). Gta 3 : san adreas word de laaste die de GTA3 enigine gebruikt. Oke toegegeven het is nog bijna niks maar toch wat ;)

Gta 1 kon je over het netwerk doen erg vermakelijk mag wel gezegd worden met zijn 2en door de stad crossen en elkaar dood maken, alleen jammer dat de stad zo groot was.

Geplaatst door toetje33
Wat is het doel dan van multiplayer? gewoon op elkaar rossen of capture the flag ofzo? :p
ik denk dus dat je bij een gang hoort, en dan moet je tegen die andere gang rellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan