Vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

tha mecca don

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Ik heb nu GTA3 Vice city op de PC en aan het beginfilmpje is er gewoon geluid en dan als ik in het menu kom dan is er opeens geen geluid meer en staat bij het menutje van AUDIO no audio hardware found...

wat moet ik doen :S

Geplaatst door tha mecca don
Ik heb nu GTA3 Vice city op de PC en aan het beginfilmpje is er gewoon geluid en dan als ik in het menu kom dan is er opeens geen geluid meer en staat bij het menutje van AUDIO no audio hardware found...

wat moet ik doen :S

Illegale versie neme ik aan?:p

affcorse :D maar bij de rest van de mensen die hem heeft doet die het wel zoals het hoort :)

Geplaatst door toetje33

Illegale versie neme ik aan?:p

Zulk soort posts heeft de topicstarter niks aan. Zoals je zelf wel weet komt GTA:VC over enkele dagen pas in de winkels te liggen dus dat maakt jou vraag nog overbodig ook.

Welke DirectX versie heb je? En wat voor geluidskaart?

Heb je de laatste drivers van je geluidskaart enz al geinstalleerd misschien helpt dat.

De groeten,
Mark

ik krijg hem ook maar van iemand uit muh klas, dan neem ik hem echt wel aan hoor. en later heb ik hetzelfde probleem als ik hem in de winkel zou kopen:)

heb directx9 en gta vice city installeert de nieuwste drivers automatisch..

heb onboard geluidskaart : Soltek SL-75DRV5

heb al op www.soltek.com.tw gekeken maar die nieuwste driver werkt ook niet met vice city (tenzij ik verkeerde heb geinstalleerd )

en in de readme staat ook dat ik voor vice city een Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers nodig heb

Laatst bewerkt:
volgens mij kan ik de juiste drivers niet echt vinden :S krijg heletijd van die vage pagina's voor muh neus

:S

Zet em in et spel op DSounded Software nog wat en dan moet ie et weer doen.

maare ik kan helemaal niet in de optie audio in het spel er staat dan no audio hardware found ofzoiets

maare ik kan helemaal niet in de optie audio in het spel er staat dan no audio hardware found ofzoiets

Je komt toch wel in het Options-menu? Dat moet zoiezo lukken. Ga dan naar Audio. Deze moet et doen, ookal is erg geen geluidskaart gedetecteerd.

Als je geluidskaart et in windows wel doet, moet je hem op Software zetten.

Wat voor geluidskaart heb je?

En je hebt Vice City wel volledig moeten installeren neem ik aan?

ik heb gewoon onboard geluidskaart

Soltek Apollo KT333 SL-75DRV5

ja heb hem gewoon volledige geinstalleerd

ik heb gewoon onboard geluidskaart

Soltek Apollo KT333 SL-75DRV5

ja heb hem gewoon volledige geinstalleerd

Hmz, ik heb zelf geen onboard dus dat weet ik et ook niet.

Misschien de drivers van je kaart updaten?

als jij de goede kan vinden voor mij :S

ik krijg heletijd van die vage texten voor muh neus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan