vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

texasjr

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2003
hallo ik heb een vraagje

ik heb orgineele vice city er op gezet maar toen ik hem heb opgezet hij loopt primaar maar las ik me afmeld en dan weer terug kom of aan zet en wil hem spelen kan ik hem weer op nieuw gaan instaleren hij doet het dan niet meer kan iemand Mij dringend helpen

het is echt een aanrder

gr matthias

Kan je et ff beter uitleggen en wel met leestekens?

Hoe je et nu uitlegt is amper duidelijk te lezen.

oke

ik heb, de orgenele Vice City ik heb hem geistaleerd

en hij deed het wel maar toen ik de computer gister nacht uit dee en toen ik hem vanmorgen wou spelen deed hij het niet meer en toen heb ik hem weer opnieuw geinstaleert en toen ben ik weg gegaan en toen kwam ik net thuis en nu doet hij het weer niet
waar ligt dat aan?

Juist. Krijg je ook foutmeldingen te zien?

Heb je CD2 er nog wel inzitten?

nee

nee ik krijg niks het zandlopertje draait 2 x en dan is het gebeurt

Dit is ook geen chatbox maar een forum, dus kan soms even duren voor je antowoord krijgt, dit hangt er maar net aan hoe moeilijk het probleem is, en in hoeverre mensen die in de tussen tijd het forum bezoeken, er verstand van hebben.

Uninstalleer het spel eens.
Ga dan naar Mijn documenten en verwijder daar de map "GTA Vice City User Files". Verwijder dan ook nog de spelmap van Vice City zelf. (Bijv. C:\GTAVC)

En mischien daarna met een registrycleaner alles van GTA3 uit het register halen.

En dan Vice City nog eens installeren :)

Of had je het al opgelost?

jah

jah ik heb het al op geslost ik win 2000 er op gezet en hij loopt prima maar bedankt kan altijd van pas komen

gr texas jr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan