Vice Versa Synchroniseren PC<-->PDA

Status
Niet open voor verdere reacties.

BwanaU2

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik had graag mijn outlook gegevens (agenda-contacten) vice versa gesynchroniseerd met mijn PDA.
Nu kan ik wel van PDA naar PC,maar niet van PC naar PDA syncen.
Ik kan nergens in Active Sync 4.5 ontdekken hoe ik een vice versa instelling kan maken,noch kan ik in Outlook 2007 zoiets vinden.:confused:

In Active Sync staat onder "Instellingen Windows PC" in menu Options,Item op apparaat vervangen.Zo ook op mijn PDA-instellingen in Active Sync

In Active Sync heb ik mijn "Mobiele Apparaat" verwijderd en opnieuw aan gemeld.Helaas!!:(
Ook heb ik Active Sync verwijder en opnieuw geinstalleerd...Ook helaas!! :mad:Alles blijft bij het oude.

Wat doe ik nu verkeerd!?!?!?!?!?

Groetjes

Ik kan er nog aan toevoegen dat het enkel en alleen om de contacten gaat.
Wanneer ik zowel op PC als op PDA in Outlook-agenda items toevoeg/verwijder/wijzig,worden deze heel netjes wel gesynchroniseerd.
Het probleem is alleen bij de contacten dus.
Wanneer ik iets wijzig/verwijder/toevoeg op mijn PDA wordt het wel naar de PC door gesluist,maar anders om in het geheel niet!

Om gek van te worden:mad:

Hoi,

1. Maak een nieuwe 'contactpersonenmap' aan direct onder 'Persoonlijke mappen' in Oulook.
Die moet je natuurlijk een andere naam geven dan Contactpersonen, bijvoorbeeld 'Contacts' o.i.d.
2. Verplaats nu de complete inhoud van de map Contactpersonen - inclusief evt. submappen - naar deze nieuwe (tijdelijke) map.
3. Synchroniseer met je PDA en kijk of het nu wél goed gaat

Hallo Teun,

Ik ga het in ieder geval even proberen,maar ik verwacht dat de contacten van mijn PDA naar de PC worden gesynchroniseerd,daar op de PC nu geen contacten meer staan.
Dit deed ie van te voren ook al.Ik wil net de contacten van mijn PC naar mijn PDA hebben.

Ik heb inmiddels begrepen dat ik een toch wel zeer vreemd probleem heb.Zoals ik al meldde gaat alles behalve mijn contacten vice versa.
Ik heb het ook al op een andere PC geprobeerd....HELAAS!! Active Sync accepteerd maar 1 PC en geen 2....belachelijk!!Een van de tekortkomingen van Active Sync en waarom???????:confused:

Ook dacht ik gewoon mijn Oulook.pst-file te kopieren en op die andere PC te zetten,mijn pim.vol op mijn PDA te vervangen door een lege en dan maar weer opnieuw syncen,maar ik moet op die andere PC eerst Office 2007 installeren. Office 2003 accepteerd die outlook.pst van 2007 niet:mad:

En zo blijven we maar doorklooien.
Morgen is weer een nieuwe dag,Vandaag stop ik ermee.

Groetjes

Op zich al vreemd ....
Ik gebruik één en hetzelfde PST-bestand (op usb-stick) voor zowel Outlook2007 (op Notebook), als ~2003 (op PC).
Zonder enig probleem.
Hetgeen wel eens zou kunnen betekenen dat je je outlook.pst eens moet opschonen.

Kijk voor het controleren en herstellen hier:

E:\20070922\Documenten Teun\Actueel\Beheer\MsOffice\2003\Outlook\Hulpprogramma Postvak IN gebruiken.htm

Hallo Teun,

Bedankt voor je tip.Ik ga het vanavond proberen.

Intussen ben ik ook erachter dat ik absoluut niet met 2 PC kan syncen:(
Dat moet toch ergens kunnen!?Stel je voor dat je PC sterft en je koopt een nieuwe,zou je gewoon niet meer kunnen syncen met die nieuwe PC!

Is dat te omzeilen?

Groetjes

Kijk voor het controleren en herstellen hier:
E:\20070922\Documenten Teun\Actueel\Beheer\MsOffice\2003\Outlook\Hulpprogramma Postvak IN gebruiken.htm

Hoe bedoel je dit?Het lijkt erop dat ik op jouw PC dat pad moet volgen:p

Misschien heb je een link voor mij?
Alvast bedankt.

Groetjes

Hallo Teun,

Het is handig te weten dat je pst-bestanden kunt repareren.Dank je voor die tip!

Bij mij vond ie een aantal fouten en heeft het gerepareerd.Helaas blijft het probleem bestaan.
Zelfs heb ik nog voordat ik ging syncen eerst mijn oude pim.vol verwijderd en gereset zodat ik een nieuwe,lege pim.vol had.:confused:

Jij verteld ook dat jij wel tussen meerdere PC's kunt syncen.Dat gaat bij mij absoluut niet!
Wat voor Hocus Pocus heb ik nu eigenlijk aan mijn hoed!!??

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan