Video afspelen in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiceMarc

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
10
Ik heb een probleem met video afspelen in FireFox(bij bepaalde websites,Youtube werkt ok), maar ook in Edge,Crome.

Alles is geinstalleerd, Flash Player,Java(hoewel java geblokeerd is)

Ik gebruik meestal FireFox

Alle ad blockers zijn ook niet actief

Firewall ook okee.

Ik gebruik Windows 10 Home 64 bits.

Wie weet oplossing????
 
welke video? welke site? wat is het probleem? (begint niet? geen geluid? missende stukjes?)
 
Website's Zie.nl , wtf.nl (gehele site's video's werken niet)

Scherm blijft zwart., geen geluid, Beeld.
 
Klinkt toch als ghostery of andere privacy add-on. Of een link beveiliging. Nu, zie, wtf etc etc zijn allemaal van sanoma die een erg vervelende specifieke speler gebruiken. zijn er ook nog andere websites niet van sanoma?
 
Hoi NiceMarc ...

Je moet Flash updaten ! ! .... kijk plaatje onder !

FIREFOX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is 'm niet, ik heb de nieuwste versie van flash en bij mij werkt het ook niet. :eek:
In het verleden ben ik er ook eens mee aan de gang geweest (zie.nl) bij alle andere websites geen problemen.
De 'help" op de site geeft ook geen uitsluitsel!
 
Laatst bewerkt:
GoedeMorgen allemaal ! @Marc/ Vampier/ Mik

Jehh inderdaad pas nu s'ochtend heb ik zelf achter gekomen dat nieuwe update van Flash of plug-in poging in te schakelen helpt helemaal niets ....:(

ondanks alles en alle pogingen om flash te activeren/plug-in te starten of zoiets zoals ik zei helpt ( hier bij mij ! ) helemaal niets, en filmpjes op beide sites spelen ze niet af ..

FLASH-Geupdatet ! .... Maar het helpt NIETS !.jpg Ik ben weinig met Firefox problemen & oplossingen bezig deze browser gebruik ik slechts voor zaken en op dit moment weet ook niet misschien juiste oplossing! ....:eek:

P.S. Rond op Internet ( Internationale nieuws ook ! etc. ) lees ik nu uit pure nieuwsgierigheid ( ! ) .
.. Ontelbare artikelen over Flash-probleem in Firefox zoals deze ene oude-nieuws maar nog steeds geldig ! bij Tweakers bijv. KLIK HIER ! en van sommigen rond op internet krijg ik kippenvellen van ...:(
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik had dit probleem 1 jaar geleden al en heb het zo maar gelaten, ga zo eens met Chrome proberen die ik als 2e browser erbij heb hoofdzakelijk om YouTube filmpjes te streamen.

Update:
Na enig onderzoek naar de bron kom ik uit bij doubleclick.net een domein die op z'n zachts gezegd niet goed bekend staat.
Ik had Adblock Plus op deze site al uitgeschakeld in Chrome Flashplayer Plus toegevoegd, niets helpt.

Misschien voor TS nuttig, ik heb Spywareblaster aan boord die bepaalde websites en cookies blokkeert (waaronder doubleclick. net).
Als dat zo is zal het daar wel aan liggen, ik laat het i.i.g. voor wat het is.
Dé oplossing heb ik dus niet maar daar zou je het kunnen zoeken of andere beveiligingssoftware.
Als er iemand is die dé oplossing heeft horen we het graag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan