Video bewerken - welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
MAGIX Video deluxe 15

Ga dan eens kijken naar Magix Video deluxe. Je kunt ook andere gebruikers om hulp vragen via www.magix.info. En Magix biedt ondersteuning aan voor vele formaten.
 
Ik werk enkele jaren met Magix Video de Luxe 2005 en ben daar zeer tevreden over. Het is een goed toegangkelijk programma met erg veel mogelijkheden voor zowel een beginner als gevorderde video'er.
Ben nu overgestapt naar Magix Videodeluxe 15 en dat is een, gemoderniseerde, versie waar ook prima mee te wreken is. Ik heb er goede resultaten mee.
 
Hoi Wim!

Bedankt voor de tip!! Ik heb zelf inmiddels ook een proefversie van Magix Video 15 gedownload, maar echt logisch of handig kan ik hem nou nog niet echt vinden. Maar das denk ik ook te wijten aan dat ik al zo lang met Pinnacle werk. Om dan over te schakelen op iets anders is dan weer een hele toer. Iets waar ik vooraf al bang voor was hoor. Dus ik denk er nog even over wat ik doe. Misschien een keer de pc opnieuw installeren, wat geheugen bij prikken, en het euvel met Pinnacle is misschien over. Zo niet, kan ik altijd nog aan andere software gaan denken....

Trouwens, iedereen bedankt voor het meedenken, het ventileren van jullie ervaringen en alle tips!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan