video bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om video's net zo te bewerken zoals je een foto kan bewerken in photoshop, dus bv een poes in de film helemaal paars maken, de poes bijsnijden/van vorm veranderen, de achtergrond veranderen, beelden in de film toevoegen, dingen uit de film weghalen etc...

Heel graag hoor ik of een van deze, enkele of alle mogelijk zijn en zoja met welke gratis? programma's dat zou kunnen :)

Alvast heel erg bedankt voor een antwoord.

Groetjes, Leonie

Met een gratis programma gaat dat niet lukken gezien je al aardige hoge eisen stelt, onderschat je ook het werk wat hierbij komt kijken.

Hoi,

Dank je wel voor je antwoord.

Ik onderschat niks, want ik had gewoon geen idee wat wel en niet zou kunnen. Het had ook helemaal niet mogelijk kunnen zijn, maar ik begrijp uit je antwoord dat het wel mogelijk is :) Toch?

Waarschijnlijk dan met een groot zwaar programma? Welke programma's zouden hiervoor in aanmerking komen en welke eisen worden er dan aan je computer gesteld?

Verder schrijf je dat het een heleboel werk is, waar moet ik dan aan denken, is het tijdrovend? Waarschijnlijk omdat je frame voor frame aan moet passen oid??

Hoor het heel erg graag.

Groet, Leonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan