jullie hoeven niet meteen een samenstelling te maken hoor.
Ik heb even dat lijstje ingevuld zodat ik een beetje beeld krijg met hoeveel het me gaat kosten.
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 700 -750 euro is max
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk... videobewerking
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc? maakt niet veel uit.
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten? kant en klaar
Besturingssysteem - Welke wil je? windows 7
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? een beeldscherm van rond de 22 inch (2 beeldschermen hoeft niet).
ik heb zelf een usb toetsenbord van microsoft, een hp muis en logitec speakers dus dat zit wel goed
Alvast Bedankt!