Video CD -- maar doet het niet op standalone DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bin file is de eigenlijke film. Deze zou je via image branden kunnen branden maar dan kun je idd niets meer aanpassen wel kun je zien wat voor soort media erop staat. Je zou je bin file eens kunnen openen met Winiso en kijken wat er dan precies in je bin file staat. geef dit even door dan graag;)
 
In de bin file staat het volgende, 3 submappen met volgende inhoud:

EXT -> SCANDATA.DAT

MPEG 2 -> AVSEQ01.MPG

SVCD -> ENTRIES.SVD
INFO.SVD
LOT.SVD
PSD.SVD
SEARCH.DAT
TRACKS.SVD

Ik hoop dat je er wat mee kan.......
Alvast weer bedankt...
We kunnen misschien ook verder mailen als het jou niet uitmaakt,................................................................

{edit mod } Tipje let op wat je zegt waar je over wilt gaan mailen ;) {/ edit mod}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ricardovw zie je aangepaste bericht ;)

en zo te zien heb je een Ksvcd te pakken.
 
Geplaatst door natascha26
stuur maar een mail dan ricardovw dan praten we verder. :thumb:

het leuke van helpmij is dat je op het forum elkaar kunt helpen en dat je aan ieder zijn antwoord wat kan hebben.
Via mail afhandelen is niet echt de bedoeling van helpmij ;)

help elkaar op het forum daar kunnen andere ook weer wat aan hebben.
 
ik snap wat je bedoelt tazman. maar je kan niet iemand verplichten het via de forum af te handelen als hij dat niet wilt. ik vind het prima heb er zelf ook al veel aan gehad, maar ik vind dat als iemand het verder via mail wil doen dat dat moet kunnen. Je bent tenslotte niet verplicht om het via de forum af te handelen. :confused:
 
ik zal ook niet zeggen dat je verplicht bent iets via het forum te doen.
ik geef aan dat je de vraag hier gestart hebt en de afhandeling verder via mail gaat doen.

helpmij is er om elkaar zoals de naam zegt te helpen en dat doe je niet als je alle oplossingen via mail zou gaan doen.
dat jullie met elkaar gaan mail moeten jullie geheel zelf weten daar kan ik verder niets van zeggen en zal me ook een zorg wezen ik gaf alleen aan dat het leuke van helpmij is dat iedereen de antwoorden kan lezen en dat een ieder er wat aan kan hebben.
 
tuurlijk kan je niemand iets verplichten. Ik kom al een aantal jaar op deze forum en vind hem geweldig. ik snap daarom ook heel goed wat je bedoelt.
 
EXT -> SCANDATA.DAT

MPEG 2 -> AVSEQ01.MPG

SVCD -> ENTRIES.SVD
INFO.SVD
LOT.SVD
PSD.SVD
SEARCH.DAT
TRACKS.SVD

Je hebt zoiezo te maken met een svcd, en het zou ook prima een ksvcd kunnen zijn. Ik zou je bin uitpakken met winiso zodat je al deze bestanden los hebt. vervolgens kies je in nero supervideocd en haal je het vinkje weg bij "standaard bruikbare cd aanmaken"
dan ga je naar nieuw en gooi je alles in de juiste mapjes en dan nogmaals branden
 
Nu heb ik weer een probleem :(

Als ik al die bestanden erin zet dan kan ik niet op het brand knopje drukken bij nero zie hieronder

nero.jpg


Het brandknopje is lichtgrijs zoals je ziet.

Alvast weer bedankt :thumb:
 
je scandata ook nog in de juiste map zetten. probeer anders alles gewoon eens in het grote scherm te slepen misschien dat nero ze zelf herkent en ze in de juiste map zet.
;)
 
Ik heb het geprobeerd, natuurlijk weer niet zonder problemen :p

Zie hieronder als ik alles in het grote scherm plaats...

nero2.jpg


Alvast weer bedankt....
 
het lijkt erop dat je de map svcd naar nero wilt verplaatsen, dit was niet de bedoeling. je moet de inhoud van elke map naar nero verplaatsen, sorry als dat niet duidelijk was. zou zeggen probeer het nog eens
 
Het is echter ook bij de andere mappen

helaas :(

Loopt onze zoektocht vast?? :confused:
 
dat zou best kunnen ja. ondersteund jouw dvd speler wel svcd??? zal nog eens lang nadenken en dan hoor je wel weer van me
 
Ja er staat duidelijk dat hij het ondersteund.....
Dat is het vreemde van de zaak.....

Misschien vinden we ooit de oplossing wel... :)
 
hallo

dit heb ik ergens gelezen op een pagina misschien dat het hier iets mee te maken heeft:

Ik heb nu een SVCD maar mijn stand alone speler wil hem niet afspelen ook al kan het volgens de fabrikant.
Een van de oorzaken zou kunnen zijn dat je net te hoog zit met je gezamelijke bit-rate.Sommige fabrikanten zitten net iets onder het niveau van TMPGenc wizard. Een beroemde is de Yamaha S510 die niet hoger kan weergeven dan 2700 kbps.
Minder voorkomend maar daarom niet minder vervelend is dat sommige spelers pertinent weigeren en SVCD gemaakt met Nero of met WinONCD af te spelen.

greetz cat
en succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan