video converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
3.253
Ik zoek een converter die heel simpel werkt, maar waar je de specificaties van de output handmatig kan ingeven en waar je daarbij voldoende mogelijkheden hebt.

Dus om het tis eenderwelk formaat (meestal avi, divX of mpeg) eigenlijk om te zetten in mp4
320 x 240
10 fps

Momenteel gebruik ik prism video converter maar die loopt soms vast, loopt tot 3 seconden en houdt er dan mee op, of hij blijft gewoon op 0 staan en doet totaal niets!:confused:
 
In de Handige software sectie is het programma MediaCoder te vinden, wat alles kan wat je wenst. Codecs en geluid enz. is allemaal zelf in te stellen. Het is erg handig, maar bij mij werkt het programma niet altijd. Even checken dus...

Link
 
Helaas, ik zoek een programma dat werkt in vista...

En dat doet die mediacoder bij mij niet.

Nu werkt m'n prism wel weer, maar als ik het bestand heb gecodeerd ben ik het geluid eruit kwijt...
 
MediaCoder werkt bij mij perfect in Vista...
 
Ik heb hem nu geprobeerdd in xp en daar werkt ie wel.

Ik vind 'm wel lastiger om in te stellen, er zijn nu weer 'teveel' opties. En nu krijg ik het probleem dat sommige programma's vastlopen op de geëxporteerde bestanden:confused:

Iemand nog een goede video converter?
 
Er zijn inderdaad lekker veel opties. Je kunt het aantal wel al een stuk terugbrengen als je gewoon een vinkje zet voor "Copy video" en "Copy audio". Dan hoef je veel dingen zelf niet meer in te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan