video driver denk ik :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quaz1

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
beste,

ik heb windows er opnieuw opgezet, heb me drivers gedownload en geinstaleerd.
maar me graphics zijn niet goed.

ik kan namelijk de naam van mijn grafische driver niet vinden, dus ook niet downloaden en instaleren.

zou je me kunnen helpen?
alvast bedankt.

Hoi en welkom op helpmij....

Zou je eens pcwizzard willen instaleren bij je?
Daarmee kan je alles van je pc zien.Als je daar dan even een overzichtje van plaatst dan kunnen wij je wel aangeven wie of wat je nodig hebt.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

ik heb dat al geinstaleerd, ik zal even proberen een goed overzicht hier neer te zetten. :)

ik heb dat progamma geinstalleerd, maar hoe kan ik hier dan een overzicht plaatsen?

ik zie in dat progamma alleen maar pictogrammen enzo :$

Schermafdruk bijvoegen : van Volledig scherm : [PrtScn] knop; van alleen het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, bestand opzoeken, dan Uploaden knop, dan Sluit venster

zo kan je een screen uploaden.

kijk even bij sysetm summary(oid)

dan hoop ik dat je hier wat aan hebt :D
zo niet moet je het even zeggen, dan moet ik ergens anders een scrn van maken.

Bijlagen

• pc info.JPG
    pc info.JPG
    63,4 KB · Weergaven: 24
Ahh net niet....
ik vergis me ook hoor.Neem het icoontje eens net onder degene die je net had.(monitor)
Ik kan bij mezelf ff niet kijken nu want zit op w7 te draaien zonder pc wizzard nu ff...

dan dubbelklik op videocard

er staat bij mij geen video kaart, maar ik heb er even een foto bij, dus ik hoop dat dit goed is.

het maakt niet uit hoor, ik ben al lang blij dat ik hulp krijg :D:D

Bijlagen

• pc info 2.JPG
    pc info 2.JPG
    52,5 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Heb je wel een losse videokaart???:D

snuffel dat progje eens op je gemak door...pas als je denkt iets gevonden te hebben dan meld het maar

Zit jij met een kant en klare merk pc toevallig??

ik denk zomaar dat ik geen losse videokaart heb, want ik heb mijn pc al van binnen bekeken en ik zie alleen geheugenkaarten.

misschien is dat het probleem, maar voor dat ik het opnieuw windows erop zette, deed me beeld wel gewoon normaal.

maar als ik geen video kaart heb, hoe kan ik dan update?

dus als ik die download en instaleer, dan zou die het moeten doen? :)

alvast harstikke bedankt :D:D

ik wil niet lastig zijn, maar ik heb niet zoon verstand van computers enzo,

wat moet ik doen om ze te instaleren?
want ik krijg dit, zie bijlage

Bijlagen

• info pc.JPG
    info pc.JPG
    56,5 KB · Weergaven: 33
ik ga nu uit van het feit dat jij geen losse kaart hebt en dus gebruik maakt van je onboard vga chip.
Kan je ook zien aan de achterkant van je pc.Als de kabel van je nonitor rechtstreeks op je moederbord zit dan is dat zo.
De link die ik je gaf zijn alle drivers voor je moederbord

kies in die link nog wel eerst voor xp als je oprating system.
Dan wordt de vga driver de onderste in de lijst...

maar moet ik nouw de derde nemen of de onderste?
want ik heb windows xp professinol.

http://downloadcenter.intel.com/Sea...&ProductProduct=Intel®+Desktop+Board+D845GLVA

de derde: Video: Intel® Extreme Graphics Driver for 845 Chipset-​Based Intel Desktop Boards
Intel® Extreme Graphics driver for integrated video on Intel desktop boards

die downloaden en instaleren.
alle andere drivers heb je al wel??
Staan dus ook in deze lijst.

hoe kun je ze installeren dan?
als ik het open dan moet ik ze unzippen naar een locatie ofzo..

en zijn ze dan geinstalleerd?

BIOS Update [VA84510A.86A]
This archive contains all previously released BIOS versions for the Intel® Desktop Boards D845GLVA, D845GVSR and D845EPI.

OS: OS Independent, Windows 2000*, Windows 98 SE*, Wi....More OS Independent, Windows 2000*, Windows 98 SE*, Windows Me*, Windows XP Home Edition*, Windows XP Professional*>

op: http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Desktop+Boards&ProductLine=Intel%C2%AE+845+Chipset+Family+Boards&ProductProduct=Intel%C2%AE+Desktop+Board+D845GLVA

Is dit dan de juiste download?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan