video-driver vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uuuhhh start - configuratiescherm - systeem - hardware

Staat er dan geen uitroepteken bij je videokaart, dan is het goed. Je kunt ook eens kijken of je een hoge(re) resolutie kunt instellen, dan is het meestal wel goed.

Start--uitvoeren en toets in: Dxdiag.

Nu moet je onder beeldscherm dus de xpres200 zien met geinstalleerdt stuurprogramma

nee er die geele uitroepteken staat er en als ik er op klik krijg ik de eigenshappen en dan klik ik op stuurprogramma opnieuw installeren en dan krijg ik die pcwizard . en dan doe ik software automatish invullen staat er hardware is niet geinstaleerd omdat de benodige software niet is gevonden:evil:

Deze ellende had je kunnen voorkomen door bij een goed werkende PC een backup van alle drivers te maken. Dan kan je ze na een herinstallatie weer zo terug zetten.

@2pacwestside: Heb je dat .exe programma al uitgevoerd? Dus deze link? Zoals je zult zien lijkt dat driver-installatie met een installatie-programma erbij, dus NIET via Apparaatbeheer...

Je post veel, maar je doet weinig met de tips, heb ik het idee...

Tijs.

Ik was toevallig al met de voorbereiding van m´n werk voor morgen bezig en wat een toeval! Eenzelfde packard hell is vrijdag ook hier binnengebracht. Ik heb de Ati Xpress driver net geinstalleerd en het is de juiste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan