video driver voor een toshiba satalite l100-300

Status
Niet open voor verdere reacties.

kauko12

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
hallo

de video kaart is volgens mij een ati radeon xpress m200 maar de driver kan ik nergens vinden

Hoi,

Weet je zeker dat het dit type is ?

kan hem niet vinden.

Modag

als ik het probeer te installeeren
word er verteld dat"een of meer bestanden die nodig zijn voor de installatie, ontbreken of zijn beschadigd.
dan word de installatie afgebroken

HOi,

Jammer misschien dat je met pc wizard kan kijken welke videokaart er precies in zit.

Modag

Sorry ben niet bij de les zoek even voor je ogenblik geduld

Laatst bewerkt:
hallo

de video kaart is volgens mij een ati radeon xpress m200 maar de driver kan ik nergens vinden

Heb je de laptop opneiuw geinstalleerd?

Zo ja, dan ook je chipset drivers geinstalleerd? Die moeten eerst. Pas daarna de overige drivers installeren.

Hier vind je je drivers, maar geef zelf aan welke laptop je exact hebt, want l100-300 bestaat niet: http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp

Heb je de laptop opneiuw geinstalleerd?

Zo ja, dan ook je chipset drivers geinstalleerd? Die moeten eerst. Pas daarna de overige drivers installeren.

Hier vind je je drivers, maar geef zelf aan welke laptop je exact hebt, want l100-300 bestaat niet: http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp

Ik heb mijn laptop niet op nieuw geïnstalleerd
volgens pcwizzard is het een ATI RADEON XPRESS 200M Series zoals ik als dacht
het model nummer: psla3e-02800tdu

Dan had je de juiste driver toch al kunnen vinden via mijn link?

Hoi,

je kan deze ook nemen
even je xp aanklikken in eerste vak dan intergrated/motherboard in tweede vak en dan in derde vakje kom je 200 express m tegen.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan