video drivers HELP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

takky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
hay allemaal
Ik heb windows 98 op mn pc, waar een videokaart in zit van het merk EtechTron type; EM636165TS-6. Het probleem is, dat ik hier geen drivers voor kan vinden waardoor mijn beeldscherm niet aan te passen is. Heb al allerlei sites bezocht zoals www.driveguide.com en www.video-drivers.com. Niks te vinden.
Wie kan mij helpen? Mail me het liefst op suusss@hotmail.com want ook deze site is moeilijk leesbaar!
Alvast bedankt.

ja sorry stom van me. etrontech is het inderdaad.

Dit is weliswaar nog niet de goede driver, maar waar het in dit linkje om gaat is de naam STB.

Ik denk dat je bij STB eens moet gaan "shoppen".

oke STB systems. Maar op die site waar ik heen gelinkd werd, kan ik verder niks vinden??

Bij mijn weten maakt Etrontech geheugen chips en geen videokaarten.
Zie je nog meer staan op de videokaart aan cijfers ofzo?

p.s. STB maakte gebruikt van de RIVA TNT2 en de S3 virge chips

Nou, ik ben er even onder gaan liggen en zag onderop de kaart DIAMOND staan. En wat jij zei over EtronTech zou best weleens kunnen.... er zitten namelijk allemaal zwarte chips over de videokaart. Is DIAMOND een merk van videokaarten? allemaal alvast heel erg bedankt tot nu toe heh?!

Diamond was een merk. Meestal staat er nog wel meer op de kaart . Als het goed is zit er aan de onderkant van de kaart een sticker met daarop het serienummer en de naam van de kaart.
Ook staat er nog een type nummer onder op de kaart links van de PCI/ISA/AGP aansluiting. (niet het 'witte' nummer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan