Video gallerij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daveystar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Halloo!

ik heb even een vraagje ik heb een website en ik wil een video gallerij voor bij me videos zoiets als dit http://www.sk-gaming.com/videos/ ik heb overal op google gezocht maar kan het gewoon niet vinden
dus vandaar,

bedankt alvast!
gr dave

Wat is nou precies de vraag?

Je verwacht hopelijk niet dat iemand het nu gratis voor je gaat maken ofzo? :)

natuurlijk niet,

ik 'vraag' hoe ik dat kan doen
ik 'vraag' niet of iemand het wilt doen

dan had ik me vraag wel anders gestelt he :)

is dat een code of een infusion,
of wat anders weet iemand dat,

Nou, ik vind het niet zo heel gek dat Frats uit jouw post niet kan opmaken wat je wilt, dat kon ik ook niet.

Maar als je gewoon zo'n overzicht wilt, dat is in principe alleen een beetje HTML + CSS.

Wil je echter zelf online de video's kunnen uploaden en dergelijke, dan zul je je in een ServerSide-Scripttaal moeten gaan verdiepen.

Maar ik raad je aan, om je vraag nog een beetje duidelijker te stellen.

Ik weet niet of het aan mij is om je dit te vertellen, maar meestal wordt in een openingspost vast beschreven wat je al geprobeerd hebt, wat er precies misgaat, wat je precies wilt weten, enz. Als je dat nu eens aangeeft, dan kunnen we je misschien verder helpen.

En, die op één na laatste zin ('is dat een code of een infusion'), kun je die nog even toelichten?

Ja begrijp ik maar ik heb ook niet gevraagd of iemand het gratis wilt doen:P maar dat terzijde,

wat ik wil isdie link die ik had gegeven, alleen dan op mijn site, ik wil filmpjes van mij clan eigengemaakt, en die daar op zetten maar dan in zo gallerij, dat het overzichtelijker is,

en van infusion, of je dat kan downloaden en in je root map moet stoppen dat je zo dat krijgt maar dat zal wel niet,!

greetz

Oké even over die infusion, ik heb geen idee wat dat is, maar dat kan aan mij liggen.

Ken je de basis van HTML( + CSS)? Kun je middels het gebruik van div's, links, afbeeldingen en dergelijke een pagina opmaken? Als je dat kunt, kun je volgens mij ook wel zo'n overzichtje maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan