Video in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimplanken

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2009
Goedendag,

Ik probeer in frontpage een filmpje te krijgen, als ik hem test in frontpage werkt hij maar als ik hem publiceer werkt hij niet.
Het betreft de site www.beidehandjes.com

Wie kan mij helpen, hieronder het script dat ik gebruik:

HTML:
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
</head>

<body bgcolor="#0000FF">

<p align="center">&nbsp;</p>
<p align="center"><font size="6" color="#FFFF00" face="Bauhaus 93">Hier 
komt binnenkort de site van</font></p>
<p align="center">
<font color="#FFFF00" face="Bauhaus 93" style="font-size: 72pt">BEIDEHANDJES</font></p>

<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p align="center">

<object id="MediaPlayer" height=300 width=400 classid="CLSID:22D6f312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" 
standby="Loading Windows Media Player components..." type="application/x-oleobject" 
codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=6,4,7,1112"> 

<param name="filename" value="wax.avi"> 
<param name="Showcontrols" value="True"> 
<param name="autoStart" value="True"> 

<embed type="application/x-mplayer2" src="wax.avi" name="MediaPlayer" height="300" width="400"></embed> 

</object>

</html>

Laatst bewerkt door een moderator:
Je ziet geen filmpje op die site, omdat je het filmpje nog niet naar de server geupload hebt. :p

In de broncode op je website staat een filmpje naar youtube, je zet dit niet op de juiste manier neer.
Wil je het filmpje van youtube op je site? Dan zoek ik de goede code voor je op.

..

Ik was even een manier aan het zoeken hoe het me wel zou lukken vandaar de youtube link, alleen zo lukte het me ook niet dus als je die hebt ben ik al een stapje verder.

alvast bedankt

Als je op youtube een filmpje kijkt, zie je rechts staan " Insluiten".
Daaronder zie je een code staan die begint met <object width="425" height="344">.
Die code moet je kopiëren en in de code op je website plakken. Dan wordt de video op youtube op je website geladen.

Idd zo werkt het heel makkelijk, maar als ik het zoals hierboven zou willen doen wat doe ik dan verkeerd??:thumb::thumb:

Heeft frontpage de code die in je beginpost staat voor je aangemaakt?
Daar staat namelijk dit:
<embed type="application/x-mplayer2" src="wax.avi" name="MediaPlayer" height="300" width="400"></embed>

De server (een soort computer) waar de website op draait gaat er dan vanuit dat het filmpje (wax.avi) in dezelfde map staat als het indexbestand. Je zei in één van je berichten dat je het filmpje in public_html gezet hebt. Heeft het filmpje toevallig een andere naam of is de naam geschreven met hoofdletters?
Als ik namelijk naar deze site ga, kan het bestand niet gevonden worden: http://www.beidehandjes.com/wax.avi

wax.avi

Het is inderdaad WAX.AVI

Die heb ik nu wel veranderd maar nog steeds niets

Bij mij begint het filmpje nu te laden, maar stopt na een tijdje. Waarschijnlijk is het bestand niet juist.
Probeer het eens op te slaan met een andere extensie? (.wmv bijvoorbeeld)

Graag gedaan hoor! Altijd leuk als je iemand weer iets kan bijleren! :-)
wil je de vraag op "opgelost" zetten? Dat kan rechtsonder in dit scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan