Video in skype werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
128
Ik wil met iemand videogesprek voeren via Skype, voorheen ging dat goed maar sinds kort zie ik de ander wel maar de ander ziet mij niet. Hoe kan dat?



[Moderator-Edit] Vraag is geen crosspost met topic "Video in messenger". [/Edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat specifiek om deze persoon met anderen werkt het wsl! Dus de camera werkt goed!
 
Het gaat specifiek om deze persoon met anderen werkt het wsl! Dus de camera werkt goed!

Dan moet je dat even zeggen he ;), dat kunnen wij niet raden.

Start je een tweezijdige videoconversatie of zet alleen jij de cam aan?
 
Voor mij is het ook zoeken en ik kom wel steeds meer te weten maar kom er toch nog niet uit. Inmiddels heb ik mij gestort op Messenger en ontdekt dat als ik op mijn eigen neetwerkverbinding meerder PC's aansluit, de ene PC gewoon kan werken met videogesprekken en de andere niet. De netwerkverbinding is dus hetzelfde, het programma is hetzelfde alleen de PC is anders.

Ik moet hier dan toch uit concluderen dat het probleem ontstaat door instellingen in bepaalde PC's. Maar welke?

Camera, kabels etc, alles is dus goed want op de andere PC werkt het prima!
 
Vergelijkbare vraag, maar net anders. Ik heb een logitech quickcam express. Tot voor een aantal weken geen probleem. Nu kan ik met quick capture perfect de instellingen regelen. Met skype wordt de cam geactiveerd en neemt als het ware een foto en die veranderd niet meer. Ik heb al gedowngrade van quickcam software 11 naar 10.5 zonder effect. Het moet in de verbinding met skype zitten. Iemand een hint?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan