Video kaart goed genoeg voor Gta San Andreas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
en wat staat er bij processor?

Bij processor staat: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.53GHz

En ik wil niet alleen GTA spelen maar ook wel andere niet de aller nieuwste zoals GTA IV.. en Halflife en al die games.

Laatst bewerkt:
Stop maar! Geen nieuwe kaart kopen, maar sparen voor een nieuwe computer.

Ik wil juist niet Gta IV en HalfLife hoor.. maar deze pc bevalt me prima..

Nou maar wel bedankt voor de hulp:thumb:

Als jij toch ooit GTA IV en halflife enzo wil spelen, heb jij nix aan de pc die je nu hebt, ook niet met een andere videokaart, de processor zit ook onder de minimale eisen bij nieuwe games. wil je echt gaan gamen is een dual core processor een minimum;)

Als jij toch ooit GTA IV en halflife enzo wil spelen, heb jij nix aan de pc die je nu hebt, ook niet met een andere videokaart, de processor zit ook onder de minimale eisen bij nieuwe games. wil je echt gaan gamen is een dual core processor een minimum;)

Nee ik ga juist niet half life en Gta IV spelen
;)

En moet je persé je kast open maken om te kijken hoeveel watt de voeding heeft?
Of kan dat ook anders?
Nee, je moet daar je kast voor openmaken.
Maar ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is.
En je videokaart plaatsen zonder je kast open te maken is nog niemand gelukt :D

Maar feit is dat je processor heel traag is. Ik denk dat san andreas daar wel op draait, ook gezien de systeemeisen.
Dus met die videokaart kan je san andreas wel spelen. (verwacht geen wonderen)

Maar als je bijv kijkt naar een spel als call of duty 4 (niet het nieuwste spel):
CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is aanbevolen.
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Video kaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.

Dan zal je dus al in de problemen komen.

Het is niet zo dat je nu een goede videokaart koopt, dat je die mee kan nemen naar een nieuwe pc. Je moet het dus zelf weten. Ik zou het niet doen.

Als je het wel doet: kijk ook eens hoeveel intern geheugen je hebt (zie weer dxdiag)

Nee, je moet daar je kast voor openmaken.
Maar ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is.
En je videokaart plaatsen zonder je kast open te maken is nog niemand gelukt :D

Maar feit is dat je processor heel traag is. Ik denk dat san andreas daar wel op draait, ook gezien de systeemeisen.
Dus met die videokaart kan je san andreas wel spelen. (verwacht geen wonderen)

Maar als je bijv kijkt naar een spel als call of duty 4 (niet het nieuwste spel):
CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is aanbevolen.
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Video kaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.

Dan zal je dus al in de problemen komen.

Het is niet zo dat je nu een goede videokaart koopt, dat je die mee kan nemen naar een nieuwe pc. Je moet het dus zelf weten. Ik zou het niet doen.

Als je het wel doet: kijk ook eens hoeveel intern geheugen je hebt (zie weer dxdiag)

Er staat geheugen: 448MB RAM Maar ik ben niet zo'n gamer die meteen de nieuwste wil spelen, en dat ben ik ook niet van plan. Maar Gta SA vind ik wel leuk en ik heb ook wel is bij andere gespeeld..
Maar ik denk dat ik toch wel een nieuwe video kaart koop want SA is eigenlijk wel mijn doel..
Klinkt een beetje geld verspilling:p

geheugenupgrade is ook handig...
Maar dan moet je kijken of je nog ruimte hebt.

Dat kan je doen met pc wizard (zo moeilijk is dat programma niet)

geheugenupgrade is ook handig...
Maar dan moet je kijken of je nog ruimte hebt.

Dat kan je doen met pc wizard (zo moeilijk is dat programma niet)

Nee klopt ik keek eerst niet goed naar die pc wizard maar ik snap het nu wel.

Maar even algemeen, welke videokaart zou ik nou kunnen nemen die in mijn moederbord past, en goed genoeg is voor Gta SA.
En het hoeft geen top video kaart te zijn maar in ieder geval goed genoeg voor Gta SA.
Zodat ik het spel zonder gestotter enzo kan spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan