video kaart mischien kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

triesjen

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
hallo beste mensen

mijn computer is een HP media center m7200. en die deed het altijd goed. mijn vriendin haar computer ging stuk. dus ik zeg neem mijn ouwe maar. we sluiten dat ding aan. en de computer start...dat gaat goed. maar we krijgen geen beeld op het scherm. is de videokaart nu stuk??? als dat zo is. wat voor videokaart moet ik kopen om er in te doen?? want ik heb hier geen kaas van gegeten.

ik heb de pc ook op mijn scherm geprobeerd. maar mijn scherm reageert ook niet. duss....er moet iets stuk zijn. maar wattes??

ik hoop dat iemand me helpen kan.
in elk geval dank je wel.

triesjen:(

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je de pc vervoert zo ja dan zou ik de aansluitingen in de pc even controleren en anders is een bios reset misschien nog een optie.

Modag

hoihoiii

de video kaart zit er goed in. hebben we al nagekeken.
ja die pc hebben we vervoert met de auto.

hoe zet je de bios goed dan??? we zien niks op het scherm....helemaall niks. hij reageert gewoon niet. de computer zelf start wel....maar we zien niks op het scherm. nog geen flikkerend cursortje. niks.

bedankttt alvast voor je hulp

triesjen

Hoi,

Je zal eerst de stekker uit het stopcontact halen dan zit er een z.g.n. platte knop batterij op het moederbord die kan je ook eruit halen dan de aan/uit knop een aantal seconden indrukken, en dan in omgekeerde volgorde alles weer terug doen dan zou de bios reset moeten zijn.

Modag

halloooo

ik heb net mijn vriendin aan de telefoon gehad. en ze heeft alles gedaan...wat je schreef. en nog steeds doet het scherm het niet. dusss...wat nu???hihihihihi

alvast bedankttttt

triesjen

Hoi,

Ergens de videokaart in proberen te testen bv als het mogelijk is in de pc van jou. hihihi is niet zo leuk voor je vriendin.
zo meteen is het je vriendin niet meer :D:D
Modag

hallo.

dat heb ik al willen proberen. maar die past niet in de mijne. en in die van de buurman ook niet. dat hebben we al geprobeerd.hiihihihih dusss.....

dus??? wat nu??? denk jij dat de videokaart stuk is?? weet jij mischien welke ik kopen moet??? een nieuwe?? niet al te duur.hiiihihi

groetjesss
triesjen...vrouwelijk.hihihihihihiiihihi

Hoi,

Welke HP media center m7200 precies want als ik daar op zoek komen er nogal veel te voorschijn.

Modag

hp media center pc paviljoen m7000
sorry ik was mis.hihiihihi
heb haar net weer gebeld. en gevraagd ...en het is een m7000.
ben je aan het kijken wat voor videokaart ik er in kan kopen?? das nog eens lief zeggg.
er hoeft geen witte aansluiting bij hoor. gewoon die blauwe voor het scherm.

alvast heelll veel dankkkk
triesjen

Hoi,

Ik weet het ik ben lastig maar staat er soms nog kr achter hp media center pc paviljoen m7000
En hihihi ik kom er nu al achter dat ik het tegen een vrouwelijk persoon heb komt zeker door het uur langer slapen:D:D
En ja ik ben voor je of haar in dit geval aan het kijken.
Modag

Laatst bewerkt:
hallo modag

sorry ik was even naar mijn vriendin...auto in...en effe naar haar, want wat ze allemaal zei...ik weet het niet. ik wou het zelf effe zien.hihihihi

het is dus....een HP media center m7190.nl pc
zo staat het er precies op.
ik heb die pc al een aantal jaar. maar die stond boven. dus ik heb inmiddels mijn derde pc al..daarna.hihihihi dus ik wist niet wat voor hp het was. maar nu heb ik zelf gekeken. en dit is het dus.

wel raar hej?? want op mijn kaart...die snijd ik altijd van de doos als ik een pc koop. staan allemaal de gegevens op weet je wel...staat dus HP MEDIA CENTER M7190.NL PC. en achterop de pc staat er een stickertje met m7000 maar er staan dan geen lettertjes achter.raar hej?

maar jij denkt dus ook dat het kapot is hej?? want het beeldscherm krijgt geen reaktie door van de pc. als je de blauw kabel aan sluit. ik heb net dan ook effe mijn blauwe kabel geprobeerd. ik dacht...mischien is de kabel stuk??? ik weet het ook niet.hihih ik ben ook maar een leek hej??hihihihihi maar dan reageert het beeldscherm nog niet. duss...ik neem aan dat het die videokaart is , die stuk is. nu nog een goedkope videokaart vinden. dan kan ik die bestellen voor haar. want we hebben al drie verschillende geprobeerd. maar geen van de drie past er in. ik hoop dat jij er eentje kunt vinden voor me,

ja vrouwelijk ja.hihihihihih ik ben netjes getrouwd...met een lieve man.hihihihihi ik las je berichtje...en dat ik die kaart moest testen. en dacht..die denkt vast dat ik een man ben.,hihihihhihi maar niet dusss.hihiihi

groetjes en alvast heel veel dank...dat je dit zomaar doen wilt voor me.
triesjen(patricia);)

Dan zou dit hem moeten zijn?

c00760103.jpg

Volgens de site van HP zit hier een ATI Radeon X600 kaart in.
Deze zijn nieuw niet meer te krijgen maar hier wordt er eentje tweedehands aangeboden: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/189248/ati-radeon-x600-pci-express-256mb.html

Nieuwe kaarten passen er ook in, volgens mij moet deze passen: http://www.alternate.nl/html/produc...+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD4000

jaaaaa...dat is de computer.
ohhh wat ben je liefff....ik ga gauw bestellen voor haar.
dan is ze uit de brand. denk ik toch. hoop ik toch.hihihihhihihi

heel veellll dankkkkkkkkkkkkkkkkk
en als ik iets terug kan doen....hoor ik het graag van jou.

moet ik nu die knop indrukken...dat het opgelost is modac??? of nog niet???

hele dikke knuffelssssssssssssssss
en heelll veel dankkkk
triesjen

Hoi,

Volgens mij is de kaart defect als er tenminste gedaan is wat ik eerder op de dag geschreven heb.Al zit ik natuurlijk wel op afstand maar het lijkt er veel op.
En nu is het een stuk makkelijker voor me de videokaart is een pci-e dus zal je naar een videokaart met z'n aansluiting moeten kijken.
En ik weet niet in welke plaats woont dus heb ik even bij twee winkels gekeken die een beetje door het hele land zitten. De eerste link is Paradigit en de tweede vobis en anders zal er bij jou wel een plaatselijke pc boer in de buurt zijn. Maar heb je in ieder geval een indicatie want meer moet het niet gaan kosten.
Kijk wel even vooraf hoeveel watt de voeding is maar ik denk zo dat dit wel moet gaan lukken.
Link 1
Link 2
En hihihi ik hoop dat het gaat lukken en als je problemen met inbouwen hebt je weet het meld je maar.
Succes en hoop nog te lezen of het een beetje goed is afgelopen.

Modag

Ps je kan hem nog even open houden om te melden of alles goed gegaan is

Laatst bewerkt:
Ik las je bericht pas nadat ik hem gepost had. Toen had ik hem weer verwijdert en ondertussen had je alweer antwoord gegeven.

Het gaat snel hier op het forum :D

hallo modag.....

ik was net dus mis...met te bedanken. was iemand anders die zei wat er in kon.hihihhihihi ach ja...was ook lief...van diegene...om te kijken hej???

ik ga hem bestellen bij de tweede.
dus ik sluit dit nog niet af dan hej?? met opgelost???? of wel???

ja ik heb alles gedaan wat je zei.......en ik woon in....schrijf ik je wel effe in een privemail.hihihihihihhihihi

erin steken lukt me wel.hahahahahahaha wat een zeggen hej?hihihhihihihi ik hoop echt dat DAT het was. dan kan ze weer lekker computeren.hihihhihi

heeelll veel dankkkkkk. en hoort er zeker nog van.
groetjesss en dikke knuffelsssss
triesjen

Ik las je bericht pas nadat ik hem gepost had. Toen had ik hem weer verwijdert en ondertussen had je alweer antwoord gegeven.

Het gaat snel hier op het forum :D

hej psstttt.....hihhihihi
bedankt hej....lief dat je ook effe mee keek,

thankssssssssssssssssssssssss
triesjen

Hoi,

Gelukkig niet de enige die mis zat vandaag:D:D:D:thumb:

Modag

bedanktttttt

allemaal bedanktttt

en vooral modaq......om me te helpen een nieuw moederbord te steken.hihihhii
jammer dat het de videokaart niet was.

toch iedereen bedankt hieroooo.......mooie site...en ik blijf wel degelijk lid hierooo.

groetjes en allemaal succes met jullie vragen. ik hoop dat er altijd eentje is,....die het kan oplossen voor julli

triesjen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan