video kaart nvidia GeForce 6600 vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mohblind

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe video kaart in mijn computer een betere en snellere heb nu een nvidia GeForce 6600 waar zou ik die mee kunnen vervangen?
Als je meer wilt weten wat er in me pc zit zeg maar even dan post ik dat nog even.

M.v.g Niels

Waarom post je dat dan niet gelijk in je vraag? Nu moeten we je eerst meer informatie vragen...:confused::confused::confused:

Hallo,

Ik wil graag een nieuwe video kaart in mijn computer een betere en snellere heb nu een nvidia GeForce 6600 waar zou ik die mee kunnen vervangen?
Als je meer wilt weten wat er in me pc zit zeg maar even dan post ik dat nog even.

M.v.g Niels

In principe alle hardware, mobo, merk en wattage van je voeding, de belangrijkste. En om het plaatje compleet te maken, je processor en geheugen, om te zie of een upgrade van je videokaart uberhaubt zin gaat hebben.

Daarbij is het ook verstandig aan te geven warom je een nieuwe kaart wilt. Wil je bijvoorbeeld nieuwere games kunnen spelen?

[offtopic] wordt het langzamerhand geen tijd je handtekening eens aan te passen? Vraag 1 ís opgelost en 2 'lijkt' ook opgelost.............. [end off topic] ;)

@Niels : en om al die lastige vragen snel te kunnen beantwoorden, is het volgende tooltje wel handig, de Wizard2010. Klik en klik links boven onder 'Download latest version'.

Laatst bewerkt:
heb even cpu-z gebruikt ik weet niet of dit voldoende informatie geeft :

5-1.jpg

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

ja maar dat is probleem mag geen nieuwe =,= heb net nieuwe laptop gekocht xD maar wil deze iets omhoog hallen als kan

Deze ga je nauwelijks meer omhoog halen tegen een redelijke prijs. Het geheugen (de hoeveelheid) en de processor zijn ook hopeloos verouderd. Als je al een kaart uit de 7000 of 8000 serie plaatst, zal dat een paar procenten (weet ik veel, misschien wel 10 of 15 procent winst) opleveren, maar of dát nu de investering waard is......................

Té veel, want waarschijnlijk wil je wat moderne games gaan spelen.
Dan worden achtereenvolgens
1. de processor
2. de hoeveelheid systeemgeheugen
3. de videokaart
4. vermoedelijk de voeding na plaatsing van een veel nieuwere kaart
5. en daardoor eigenlijk het gehele moederbord een probleem.

Vervang je dit alles dan heb je het al gauw over een honderd of 3,4 5, 6 of 7 a 8, net zoveel als je maar wilt wanneer je het nieuwste van het nieuwste wilt hebben.

M.a.w. NIET doen!

oke xD dan hou ik het lkkr bij me laptop alleen :P nja toch bedankt voor de moeite :)

Voor je beeldvorming: je machine heeft thans een martkwaarde van ongeveer 25 euro.
Op de marktplaats kun je er mogelijk nog wel een 'gek'' voor vinden die er 50 tot 75 voor wil geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan