Video kaart stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat weet ik niet

toen ik deze pc kocht stond er niet bij wat voor moederbord mijn pc had.

kan je dat ergens zien?

he ik had een tijdje geen problemen maar nu heb weer last van die artifacts :( het rare is dat ik nu al me drivers ge deinstalleerd heb dat ik evengoed nog af en toe die artifacts door mijn beeld heen krijg??

weet iemand wat hier het probleem van kan zijn?

Geplaatst door mike87
he ik had een tijdje geen problemen maar nu heb weer last van die artifacts :( het rare is dat ik nu al me drivers ge deinstalleerd heb dat ik evengoed nog af en toe die artifacts door mijn beeld heen krijg??

weet iemand wat hier het probleem van kan zijn?

Et is dan toch echt een warmte of een hardware-probleem. Zie eventueel mijn vorige reactie.

Geplaatst door Muurhond

Et is dan toch echt een warmte of een hardware-probleem. Zie eventueel mijn vorige reactie.

welke reactie :D

volgens mij ben je in de war met een ander topic

Geplaatst door Muurhond
Grote kans dat je videokaart niet meer in orde is. Waarschijnlijk zijn de memory chips die hierop zitten, niet goed meer.

Dit kan o.a komen door je videokaart te ver over te klokken of doordat je videokaart tijden oververhit is geweest waardoor hierdoor de schade is ontstaan.

Dit los je dus niet software-matig op.

?

lol srry mijn fout.

maar ik dacht idd ook al dat het aan me 3d kaart zelf lag aangezien ik al heel wat drivers heb geprobeerd.

maar hoe kan het dat ik artifacts in windows krijg als ik geen driver heb geinstallleerd??

doet me v kaart dan evengoed nog wat??

Geplaatst door mike87
lol srry mijn fout.

maar ik dacht idd ook al dat het aan me 3d kaart zelf lag aangezien ik al heel wat drivers heb geprobeerd.

maar hoe kan het dat ik artifacts in windows krijg als ik geen driver heb geinstallleerd??

doet me v kaart dan evengoed nog wat??

Nogmaals, zolang het een hardware-probleem is, zal je het ook in Windows kunnen zien. Zelfs als de pc nix te doen heeft verder.

maar geen oplossingen hiervoor??

word dit echt een nieuwe 3d kaart halen?

ik heb nog garantie op deze pc dus ik hoop dat ik gratis een nieuwe kan krijgen.

denk idd dat me 3d kaart beschadigt is door overhitting ofzo :(

maar ik heb gebeld naar me leverancier en er komt binnenkort iemand langs en als die er niks aan kan doen krijg ik een nieuwe :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan