1marcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Beste helpers,
Mijn beeldscherm is een samsung Syncmaster 206 BW tft.
Ik werk met 2 comp via een kvm switch .
comp 1 is een Vista met Geforce 8400 GS 895 mb video kaart en pixel scherm op 1680 bij 1050
comp 2 is een Xp met Geforce 3Ti 200 64 mb video kaart en pixel scherm 1600 bij 1024
Allebei de computers hebben de drivers van de Samsung erop staan.
Alle instelling zijn gelijk , behalve dan de pixel van xp , omdat deze het dichts bij de instelling van de vista komt.
Clear type etc staat allemaal hetzelfde, maar toch zijn de letters op de XP computer zodanig dat het lijkt of het gedrukt is met een bijna lege inktpatroon.
De letters zijn niet scherp te krijgen of scherp in kleur.
De foto,s zijn wel scherp op de xp computer.
Is de videokaart van de xp computer misschien te oud voor het scherm, of is het een ander probleem ??
b.v.d.
gr. Marcel
Mijn beeldscherm is een samsung Syncmaster 206 BW tft.
Ik werk met 2 comp via een kvm switch .
comp 1 is een Vista met Geforce 8400 GS 895 mb video kaart en pixel scherm op 1680 bij 1050
comp 2 is een Xp met Geforce 3Ti 200 64 mb video kaart en pixel scherm 1600 bij 1024
Allebei de computers hebben de drivers van de Samsung erop staan.
Alle instelling zijn gelijk , behalve dan de pixel van xp , omdat deze het dichts bij de instelling van de vista komt.
Clear type etc staat allemaal hetzelfde, maar toch zijn de letters op de XP computer zodanig dat het lijkt of het gedrukt is met een bijna lege inktpatroon.
De letters zijn niet scherp te krijgen of scherp in kleur.
De foto,s zijn wel scherp op de xp computer.
Is de videokaart van de xp computer misschien te oud voor het scherm, of is het een ander probleem ??
b.v.d.
gr. Marcel