video kaart updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert15

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
hallo,

ik heb een ibm thinkpad t60. Als ik battlefield 2 wil spelen kan dat niet omdat waarschijnlijk mijn video kaart dat niet aankan.(ik heb em op de pc geprobeert en daar doet hij het wel).

Ik ben niet handig met computers en nu is mijn vraag hoe update ik mijn grafische kaart.
Kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?:o

gegevens kaart:
naam: Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family
Chiptype: Intel(R) GMA 950

processor: Genuine Intel(R) CPU T2400 @ 1.83GHZ (2 CPUs)

dit leek mij wel nuttige info

alvast bedankt

Hallo..

Van deze laptop kan je de videokaart niet upgraden.Deze zit op het mobo.Onbegonnen werk.
Type is wel met verschillende chips uitgebracht btw.waarvan jij dus de bovenste hebt.

Intel Graphics Media Accelerator 950 (Intel 945GM)- integrated graphics chipet
64MB ATI Mobility RADEON X1300 - discrete graphics chipset
128MB ATI Mobility RADEON X1400 - discrete graphics chipset
256MB ATI Mobility FireGL V5200 - discrete graphics chipset
256MB ATI Mobility FireGL V5250 - discrete graphics chipset

okey bedankt allemaal

maar weten jullie dan ook een externe grafische kaart waar jezoiets wel mee kan.
zou het kunnen met USB-videokaart USB op VGA/DVI/HDMI
of deze Netwerk VGA-kaart RJ45 op DVI
of met een Matrox TripleHead2Go Digital Edition maar deze is wel erg duur zijn er ook goedkopere?

Matrox TripleHead2Go is geen videokaart. Dit apparaatje is puur om je enkele beeld over meerdere monitoren te verdelen, vanaf 1 videokaart. Hiermee kun je dus gamen over drie schermen;
matrox_3.jpg

ok maar ik heb wel een keer wat gezien over externe videokaarten voor gamen weet iemand daar meer van? wel graag eens die met mijn laptop doet(IBM Thinkpad T60)

ja klopt deze verhalen heb ik toen gelezen

maar die andere videokaarten die ik 2 berichtjes terug heb gezed hebben dus ook geen zin?

waar kun je die externe kaarten nu kopen die ook op een thinkpad t60 passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan