video kaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
okee ik heb een goede cosair voeding gevonden en kom met die 5770
op rond de 125 euro total uit.
is die 6790 echt veel beter of kan ik dan beter voor die 5770 gaan.?
 
sorry voor het omhoog gooien van dit oude topic. maar ik heb gewacht met de aankoop. omdat ik het erg duur vond. nu heb ik toch maar beslist dat er een nieuwe video kaart (en voeding) moet komen.
ik zie nu dat de aanbevolen videokaart voor bf3 de radeon 6850 is,deze kost een tientje meer dus kan ik deze dan niet beter kopen.
of gaat dat niet samen met mijn systeem.?

dit is de video kaart die ik bedoel en de voeding die ik er dan bij wil nemen.

Corsair CX500 V2 € 49,90
CLUB3D Radeon HD 6850 € 128,10
Update Totaal excl. BTW: € 149,58
BTW 19%: € 28,42

Totaal incl. BTW: € 178,00
 
Hoi...

Gaat prima samen hoor.Goede keuze voor de voeding en videokaart.:thumb:
 
oke bedankt,
en heb ik dan nog kabeltjes of iets anders nodig voor het monteren?
 
hallo ik heb het binnen en net in me pc gezet.
nu heb ik een probleem de video kaart past niet goed op me moederbord. er zit een stekker in de weg. deze stekker komt uit mijn hardeschijf en gaat naar sata0. is het mogelijk om deze stekker op sata2 te zetten, dan past de kaart namelijk wel.
 
ja bedankt het is gelukt heb de driver geinstalleerd(nu kijken of ik een nieuwere versie kan vinden).
alleen snap ik niet welke kabel het beste is voor naar mijn monitor. de video kaart heeft een vga uitgang een uitgang voor zon grote witte stekker en een hdmi uitgang. ik heb alle 3 de kabels. welke kan ik het beste gebruiken?
 
Dat hangt er vanaf welke aansluiting je monitor heeft. Die witte is waarschijnlijk een DVI, als je monitor dezelfde aansluiting heeft zou ik aanraden die te gebruiken. Anders die blauwe.
De kans dat je monitor een HDMI heeft is vrij klein.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan