video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Berichten
113
heey hallo ik heb nu al een tijdje een labtop maar af en toe speel ik er een spelletje op en daar hapertie af entoe daarom moet ik de resolutie wat lager zetten maar nu wil ik vragen of het mogelijk is of ik er een snellere video kaart in kan zetten??:(
 
Kan niet. Hoogstens kan je de ram op het kaartje wat verhogen in het BIOS. (snoept wel geheugen van je intern geheugen) Snelheid boek je hier amper mee.
 
Volgens mij is dit niet precies wat je bedoelt muurhond, maar een extra geheugen module bijplaatsen kan wel degelijk zin hebben. Licht er een beetje aan hoeveel geheugen er al inzit natuurlijk maargoed.
 
Geplaatst door Robbert1978
Volgens mij is dit niet precies wat je bedoelt muurhond, maar een extra geheugen module bijplaatsen kan wel degelijk zin hebben. Licht er een beetje aan hoeveel geheugen er al inzit natuurlijk maargoed.

De videokaart is uiteindelijk de bottleneck. Meer geheugen zal niet veel helpen.
 
Ook voor laptops zijn er snelle videokaarten met eigen geheugen In mijn laptop zit de geforce FX Go 5350. met 64 mb geheugen. Hierop is Prince of persia perfect te . ER zijn echter teveel laptop fabrikanten die dit deel van de laptop verwaarlozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan