video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

apollo93

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Berichten
160
ik game altijd veel enzo maar ik bleek niet zown goede video-kaart te hebben, spellen zoals nfs most wanted/carbon, gta san andreas enzo kan ik niet afspelen.. jullie hadden me een tijd geleden verteld dat ik een nieuwe video kaart moest hebben,, ik heb er 1 (betaalbare) gevonde en ik zie geen minpunten, alleen lijkt mij dat ie een beetje langzaam is,, klopt dat? en wat vinden jullie ervan om mee te gaan gamen? je kunt hem hier vinden. ;)
mzzl, jeroen
 
Laatst bewerkt:
kan er alsjeblieft iemand antwoorden?:) k ben namelijk nogal benieuwd,, maja..
 
Zit er wel een PCI-E slot in die PC van jou? Anders past ie niet
Wat ik niet begrijp is dat er in de dik gedrukte tekst staat 256 MB en in de specs die er onder staan staat 512 MB....
Het is niet bepaald een "wereldwonder" deze kaart, de nieuwste kaarten gebruiken ddr3 ram dat geklokt wordt met 1000Mhz [deze kaart ddr2 met 400 Mhz] en snelle games vereisen snel videogeheugen..... Ik denk wel dat je die spellen met deze kaart kunt spelen maar niet in de maximum resolutie....
 
Natuurlijk niet de beste kaart maar je kan hem zeker wel goed gebruiiken.

Het moet 256 MB zijn dacht ik ipv 512 wat staat bij de specs.
 
hmmm, wat voor kaart moet ik dan ongeveer hebben? wat voor instellingen bedoel ik.. ik wil niet dat mijn spellen de hele tijd haperen maar ik heb ook niet meer dan 100 euro:confused:
doeg
 
Er zijn natuurlijk wel kaarten te vinden, waarmee je kan gamen enz.
maar als je aan de toekomst denkt, is het mischien beter om nog iets door te sparen en dan in 1 keer een hele goede kaart te halen...
 
oke,, misschien kan k mn kleedgeld wel gebruiken want k heb kleren zat:p maar bedankt,.
 
Oke, en als je er eentje gaat kopen, zet het dan even welke je gaat kopen of gekocht hebt.:thumb:
 
ik weet nie wat voor pc je hebt (de specs)
maar als je lang w8 kan je beter 1 nieuwe kope
wand je spaart voor een nieue videokrt
en dan je ram en dan je prosessor
enz.
dan is de videokrt al weer veroudert:thumb:
snabbi
 
Maar een hele nieuwe pc kost wel wat meer dan de losse onderdelen RAM, processor en videokaart. Dat is dan weer het nadeel ervan.
 
over 1,5 halv jaar krijg k zoiezo een nieuwe pc:p mn vader wilt niet dat we oude pc's hebben (hij heeft 9 jaar als comp expert gewerkt) en elke 3 jaar sguifen we alle comps door,, dan krijg ik de nieuwste:D dan vraag k er meteen een heeeeele goede:p

doeg
 
maar btw,, begrijp k goed dat als k een nieuwe videokaart heb dat ik er dan nog niet ben?..
 
Dat hangt ervan af: als je veel RAM hebt, hoef je dat niet meer bij te kopen.
Processor is wel een dure grap, als je een goede wilt.

Maar, zit er een PCI-E slot, anders kan ie er niet in.
 
jah, die zit er;) (zei mn vader:p ) moet je mn computer info dan nog een x hebben ? als dat zo is,,: k weet niet hoe dat programma ook al weer heet:eek:
 
Kijk, in Everest, bij Computer --> Overzicht.

Als je niet alles wilt overschrijven, kan je de informatie opslaan in een rapport:

In Everest naar Rapport ( bovenaan ) --> Snel Rapport - Overzicht ( doe dit als je Computer --> Overzicht aan hebt staan ) en dan voor Zuivere tekst.
Dan krijg je een nieuw scherm dat heet Bericht en daar kies je voor Opslaan in bestand en daarna kies je de locatie en de naam en klik je op Opslaan / Save.
Nu heb je op de gekozen locatie een bestand naam.txt met de gekozen naam.
Dit bestand kan je nu als Bijlage toevoegen door Beheer Bijlagen te klikken ( onder het scherm om bericht te schrijven ) en daarna Bladeren en daarna Uploaden.

Succes!:thumb:
 
hier is ie;) dit is toch wat je moest hebben?
 

Bijlagen

  • naam.txt
    28,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan