Video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hauub

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
hAloo,

ik wil een nieuwe pc kopen maar ben er nog niet achter welke video kaart ik erin ga zetten.
ik wil onder de 250,- euro kwijt zijn en het liefts met Direct X 10.0.
alvast bedankt,

Als je computer aangeeft kunnen wat voor hardware je heeft, kunnen we kijken wat voor videokaart je kan aanschaffen.

die word ook nieuw maar er komt in:

Intel dual core een E64.. 2.4 GhZ
2 GB intern geheugen
600 Watt voeding
Asus P5LD2
320 GB harde schijf SATA

dit word het soown beetje

Heb dan geluid onbord van van je asusbord.

Je kan met het progr everest zien wat voor harware je op je pc heeft staan.

Laatst bewerkt:
Je kan met het progr everest zien wat voor harware je op je pc heeft staan.

Zoals ik het lees moet de pc nog besteld worden en is de enige vraag welke videokaart er bij gaat passen. Dus everest heeft nu echt geen zin ;)

Hauub,
ik denk dat een 8800GTS met 320 MB aardig in de richting komt. Ik zal even bij een wat grotere web-pc boer snuffelen. Je hoort zo............

Edit:
Ben bij Alternate geweest (een wat grotere, maar zeker niet de goedkoopste webwinkel):
Uiteraard alleen pci-e bekeken.

Asus 8800 GTS 320 MB 299 euro
Club 3 D 8800 GTS 320 MB 269 euro
Gigabyte 8800 GTS 320 MB 269 euro
XFX 8800 GTS 320 MB 259 euro.

M.a.w. net niet onder de 250 bij Alternate, maar als je binnen Google als zoeksleutel 8800 GTS meegeeft, dan kom je op talloze sites uit en ik ben ervan overtuigd dat je op 239 en 249 euro uit gaat komen voor een 8800 GTS met 320 MB aan boord.

Succes!

[edit] houd wel in je achterhoofd dat de 8800 GTS'jes behoorlijk wat energie wegslobberen. Nu zal een 600 watt wel toereikend zijn, maar ik kan hier vandaan niet zien wat jij verder allemaal voor spannende dingen in / met je pc gaat doen. [end edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ok bedankt. boven staat wat ik in mijn computer ga zetten.
ik zal even zoeken naar een goedkope.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan