Video-kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikk

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Berichten
8
Heej,
Ik heb Fifa 2010 geïnstaleerd, alleen wil hij niet afspelen.
Er staat iets in het spaans, volgens mij iets met het beeld.
Dus wil ik graag mijn Video-kaart updaten.
Alleen heb geen idee hoe het moet, ik heb het één keer gedaan alleen toen maar 3 bits.
Wie wil mij hiermee helpen??

Gr Rik
 
ga naar de site van de fabrikant van het moederbord (kan je vinden via google)... daar kan je de nieuwste drivers downloaden... kwestie van downloaden, installeren, klaar.
 
oké, alleen instaleren?
ik las namelijk ook over verwijderen...
 
Waarom naar de site van de moederbord fabrikant? Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat iemand een onboard videokaart heeft. Daarnaast kun je ook in het geval van de meeste onboard kaarten gewoon naar Nvidia of ATI gaan.

Dus nu rest alleen de vraag welke videokaart de vraagsteller heeft.

@Rikk,
Welkom op Helpmij.:)
 
Geef eens een hardware overzicht van je pc of geef het merk en type van de pc.

Kunnen we meteen zien of jou pc het spel uberhaubt aan kan.

Of surf hier heen: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/
Zoek het spel op in de lijst en laat de test uitvoeren. Plaats hier dan een screen van de uitslag.

@3747

Waarom geef jij info over drivers voor het moederboard als het ts om de videokaart gaat en jij niet weet of drivers bedoelt worden, want de daarwerkelijke foutmelding word niet eens gegeven.
 
Je screenshot zal waarschijnlijk te groot zijn. Sla je deze wel als JPG op?
 
Since 1996 PC WIZARD is among the most advanced system information programs on the market. PC WIZARD is a powerful utility designed especially for detection of hardware, but also some more analysis. It's able to identify a large scale of system components and supports the latest technologies and standards. This tool is periodically updated (usually once per month) in order to provide most accurate results.

PC WIZARD is also an utility designed to analyze and benchmark your computer system. It can analyze and benchmark many kinds of hardware, such as CPU performance, Cache performance, RAM performance, Hard Disk performance, CD/DVD-ROM performance, Removable/FLASH Media performance, Video performance, MP3 compression performance.

PC WIZARD can be distributed freely (ftp, archives, CD-ROMs ...).

Hardware Information

■Mainboard / Bios (Connectors, ID String, MP Support ...)
■Chipset (FSB Frequency, Norhtbridge, Hub, Direct Media Interface, XMB, NSI, ...)
■Main Memory (FPM, EDO, SDRAM, DDR SDRAM, DDR-2 SDRAM, DDR-3 SDRAM, RDRAM, FB_DIMM, Timings ...)
■Memory Profiles : EPP (SLi Ready), Intel XMP.
■Cache Memory (L1, L2, L3, Size, Frequency ...)
■Processors (Type, Speed, Multiplier coeff., Features, Model Number, Vanderpool Technology ...)
■Coprocessor
■APM & ACPI
■Busses : ISA, PCI, AGP (2x, 4x,8x), SMBus/ i2c, CardBus, Firewire, Hyper-Transport ... )
■DMI / SMBIOS
■Mainboard Sensors, Processor, Hard Disk & Battery (Voltage, Temperature, Fans)
■Video (Monitor, Card, Bios, Capabilities, Memory, Integrated Memory, Frequencies ...)
■OpenGL & 3Dfx
■DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectSound (3D), DirectMusic, DirectPlay, DirectInput, DirectX Media)
■Keyboard, Mouse & Joystick
■Drives (Hard Disk, Removable, CD-ROM, CDRW, DVD ...)
■SCSI (Card, Controller, Adapter, Devices ...)
■ATA/ATAPI & S-ATA (Devices, Type, Capabilities, S.M.A.R.T. Features, RAID)
■Ports (Serial, Parallel, USB, IEEE-1394)
■IDE & SCSI Devices
■Twain & WIA Devices
■PCMCIA (PC Card) Devices
■Bluetooth Devices
■Sound Card (wave, midi, aux, mix, AC'97 codec, High Definition Audio)
■Printers (Local & Network)
■Modem (Features, Speed ...)
■Network (Server, Connexion, Firewall ...)
■Security (Scan Ports ...)
■PocketPC & SmartPhone Devices
System Information

■MCI Devices (mpeg, avi, seq, vcr, video-disc, wave) & ACM
■SAPI
■Passwords (Outlook, Internet Explorer, MSN Messenger, Dialup ...)
■DOS Memory (base, HMA, UMB, XMS, EMS, DPMI, VCPI)
■Windows Memory
■Windows (Version, Product Key, Environment, Desktop, XP Themes ...)
■Windows UpTime (Boot, Shutdown, BlueScreen, System Restore Points ...)
■TrueType & OpenType Fonts
■WinSock (Internet), Telephony et Remote Access
■OLE (Objects, Servers ...)
■Microsoft® Applications
■Activity (Process, Tasks, Threads)
■Modules (DLL, DRV, 32 & 16-bits) & NT Services
■Internet Navigator (Microsoft Internet Explorer, Netscape, Mozilla, FireFox)
■.NET Global Assembly Cache (GAC)
■ODBC
■CMOS/RTC
■Resources (IRQ, DMA, E/S, Memory)
■System files (.ini, .log, .bat, .nt, .dos ...)
 
Hier staat niks in. stuur je screenshot maar even naar mijn mail toe, dan plaats ik hem wel even voor je
crash@helpmij.nl
 
Mailtje ontvangen.:)

attachment.php


Je hebt inderdaad een onboard videokaart en deze wordt niet door de game ondersteund.
 

Bijlagen

  • Screenshot Rikk.jpg
    Screenshot Rikk.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 120
Uit de screen blijkt dus dat een driver update niet zal werken.

Je zal een nieuwe videokaart moeten aanschaffen en extra ram geheugen. Met als gevolg dat misschien ook de voeding en mobo vervangen moet worden.

Persoonlijk ben ik van mening dat je het spel beter kan terug brengen naar de winkel (als je hem legaal hebt aangeschaft tenminste)
 
oké dank jullie wel, hebben jullie misschien een suggestie op het kopen van een nieuwe computer/laptop? welke het beste zou zijn ook gezien op de komende fifa spellen??
 
Een pc is het beste voor games, tenzij je nog ergens een oude sok met 2500 euro hebt liggen. Een "gewone" laptop is over het algemeen niet geschikt om mee te gamen.
Maar voor je tot aanschaf nieuwe pc overgaat, bedenk wat je ermee wilt kunnen en wat je maximaal te besteden hebt. Maak dan een nieuw topic in de juiste sectie van het forum.
 
oké dank jullie wel, nee zoveel heb ik niet voor de voeten
 
sorry, om eerlijk te zijn denk ik dat ik in mijn haast moederbord erbij heb gezet... het ging uiteraard gewoon over de drivers van de fabrikant :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan