video kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyDutch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Ik woon in den haag en we hebben net de zender verandering gehad mijn probleem is nu ik kan mijn video kanaal nergens vinden de kabelexplotant casema heeft wel een kanaal vrij gemaakt voor video maar die werkt niet bij mij nu is mijn vraag ik ben de handleiding kwijt van mijn video ik heb een daewoo VQ 237 Diamond drum is er misschien iemand die weet waar ik die vandaan kan halen de site handleidingen online daar heb ik al gekeken en niet gevonden
Alvast Bedankt:thumb:
Gr LuckyDutch

Snap 't niet, je videokanaal is toch niet veranderd? alleen de zenderkanalen.
Dus dat kanaal wat de videorecorder gebruikt door zijn tuner, is toch dezelfde gebleven.

Of bedoel je wat anders.

Snap 't niet, je videokanaal is toch niet veranderd? alleen de zenderkanalen.
Dus dat kanaal wat de videorecorder gebruikt door zijn tuner, is toch dezelfde gebleven.

Of bedoel je wat anders.

Hoi Lange Pier als ik een video band in mijn videorecorder doe krijg ik geen beeld ik hoor hem wel maar krijg het beeld niet goed ben al 2 dagen aan het zoeken maar krijg het niet voor elkaar normaal nooit problemen maar nu:mad:
Gr LuckyDutch

aansluiten via scart een optie ?
vaak is dat ook better dan het standaard coax kabeltje

Hoi Lange Pier als ik een video band in mijn videorecorder doe krijg ik geen beeld ik hoor hem wel maar krijg het beeld niet goed ben al 2 dagen aan het zoeken maar krijg het niet voor elkaar normaal nooit problemen maar nu:mad:
Gr LuckyDutch

Als je hem aan heb staan, kun je toch handmatig op de TV zoeken tussen kanaal 30 en 40, of er moet een zender op dat kanaal gekomen zijn, dan zul je eerst een kanaal op de TV moeten kiezen, en achterop/in de videorecorder dat kanaal afstemmen, daar zit meestal een klein gaatje voor een schroevendraaier om dat af te stellen.

Die mogelijkheid via de scart, is inderdaad handiger, moet je natuurlijk wel een scart op de TV hebben, of beschikbaar zijn.

Bedankt

Hoi ik wou even zeggen dat mijn probleem is opgelost Bedankt voor jullie reacties :thumb:
Gr LuckyDutch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan