Video lag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerLover

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Sinds ongeveer een maand heb ik last van laggende video(op internet en opgeslagen op pc, maar ook bij gamen). Ik denk dat dit komt omdat ik al mijn drivers geupdate heb met Driver Pack Solution, waardoor er verkeerde drivers geinstalleerd zijn. Ik weet dit echter niet zeker, want toen ik de oude driver voor mijn video kaart(Ati Mobility Radeon HD 3650) herinstalleerde, gebeurde het nog steeds. Herstelpunten zijn helaas geen optie, die hebben zichzelf al verwijderd.

Alvast Bedankt.

Bedankt voor je antwoord, ik zal het snel uitproberen. Ik heb een noteboek van toshiba.

nee je moet de drivers van toshiba website afhalen de videokaart kan namelijk een andere werking hebben dan normaal
dus je zal de drivers echt van de toshiba website moet halen

wat is het model/type ?

Ik heb het geprobeerd maar nog steeds dezelfde lag. Misschien heb ik de restanten van de gedownloade driver nog in mijn computer zitten? hoe haal je die weg?
Het model van mijn computer is toshiba a350d en de videokaart is Ati Mobility Radeon 3650.

Ik heb de driver van de toshiba-site geprobeerd maar er gereurt gewoon weer hetzelfde. Waar zou dit nog meer aan kunnen liggen? Ik baal echt vreselijk!
Bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan