Video op het 2de scherm(tv)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilmicstar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Ik heb een video kaart van het merk "radeon" gekocht , het is een radeon 7000/ radeon VE Family. Gelijk aangesloten natuurlijk en de benodigde drivers geïnstalleert . Op het kaartje zit een s-video out en heb um dus aangesloten op mijn tv.Nu kan ik via "proporties" op mijn desktop van mijn pc aangeven voor het 2de scherm " extend my windows desktop onto this monitor " dit heb ik aangevinkt maar nu zie ik enkel mij desktop op mijn tv, ook nog eens in zwart zit ! .ik kan geen video's zien op mijn tv als ik ze afspeel ....dus euhm hoe moet ik dit voor elkaar zien te krijgen ....en hoe zie ik het in kleur ....elke hulp word gewaardeerd :)

Je moet je s-video op het goede PAL formaat zetten, hier kun je wat mee proberen.

Om video af te spelen moet je het instellen als je primaire apparaat.

Hoe zet je je s-video dan op het goede pal formaat.... En bij mijn instellingen( pc desktop instellingen) is er wel een optie " use this divice as the primary monitor " maar hij is grijs en kan um bij mijn 2de monitor(tv) niet aanvinken tevens kan ik hem mij mijn pc monitor ( dus m'n 1ste ) ook niet afvinken. Iemand ideeën¿?

De PAL instellingen kunnen wat verstopt zitten, ik zou het moeten nazoeken.

De andere instelling moet inderdaad eigenlijk via de primary monitor, als dat niet werkt weet ik het helaas ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan