video op mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagi

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Berichten
20
: Ik had geprobeerd om een videoclip op mijn mp3-speler te zetten. In de handleiding staat: “De speler ondersteunt weergave van geconverteerd video in het MTV-formaat”
Ik heb via Limewire enkele videoclips gedownload. Deze stonden in MPEG,MP4 of MOV-formaat. Ik heb dan via Google “convert to MTV” geprobeerd. Zo heb ik “AMV converter” gedownload. Ik heb dus via dit programma bijvoorbeeld de videoclip van Rihanna (disturbia) omgezet van MP4 naar MTV.
Ik heb de clip in MTV-formaat op mijn mp3-speler gezet. Nu is het pobleem dat, als ik naar de clip wil kijken, er op het schermpje komt: onbekend formaat” en ik kan de clip dus niet bekijken!
 
Tja, dan zou het prettig zijn als je ons nog even verteld om welke mp3 speler het gaat, merk en type.

Het alleen omzetten naar mtv is blijkbaar niet voldoende, dus er zal misschien nog aan de resolutie moeten worden gesleuteld.
 
tom tec is merk
het is een mp3 media player ofso hij kan met mtv formaat video's afspelen..
 
Gebruiksaanwijzing al geraadpleegt?

En echt duidelijk aangeven welke speler het exact is.
 
ja dat boeit tog niet zoveel
mijn vraag is nu heb je zo'n programma ofso???
 
Sorry?!

Ik zal tochj die info nodig hebben, want als je niet weet wat ie wel en niet aan kan, kom je nog niet verder.

Dus nogmaals, wat zegt de gebruiksaanwijzing? En wat is het exacte merk en type van de speler?

Zonder die info word zoeken moeilijk en kan ik je alleen aanraden elk programma en elk formaat te proberen. En daar ben je dan wel even zoet mee.
 
wat bdl je eigenlijk met type? :
mp3 / media player mp885 merk is tom-tec
bedoel je dit?
 
Ja, dat bedoel ik. Met die info kan er teminste gerichter gezocht worden. Zal dit bericht aanpassen als ik iets gevonden heb.

edit: kijk hier ook eens, gaat om dezelfde speler.

http://www.duken.nl/forummap/25691_Filmpjes_op_mijn_TOMTEC_mp3.html

De belangrijkste:

Ik zat met het zelfde probleem, maar met de bijgeleverde cd heb ik het probleem kunnen oplossen.

Op de cd staat namelijk het programma AVICONVERTER.
Dit programma moet je eerst installeren, daarna kun je een filmpje converteren naar het formaat 160X128 (alle andere formaten werken niet).

Geef als locatie eerst je eigen computer aan en niet de mp3 speler, anders durt het converteren erg lang.
Zet daarna het geconverteerde filmpje op je mp3-speler.

Veel succes.
 
Laatst bewerkt:
Over de mp885 kwam ik dit tegen:

Ik zat met het zelfde probleem, maar met de bijgeleverde cd heb ik het probleem kunnen oplossen.

Op de cd staat namelijk het programma AVICONVERTER.
Dit programma moet je eerst installeren, daarna kun je een filmpje converteren naar het formaat 160X128 (alle andere formaten werken niet).

Geef als locatie eerst je eigen computer aan en niet de mp3 speler, anders durt het converteren erg lang.
Zet daarna het geconverteerde filmpje op je mp3-speler.

Veel succes.
 
ik heb wel al heel veel video's gedownload op pc van youtube maar dat zijn geen mtv formaat..


waar moet ik op klikken als ik het cd erin heb gedaan?:
dit komt er:
Install PC Tool
LRC Edit
Acrobar Reader
Back

???
 
Laatst bewerkt:
Install pc tool?

En de converter is juist om bijvoorbeeld een .avi of .mp4 om te zetten naar .mtv.
 
onee op het begin staat er
Install Software
Read Documentation
Browse CD-ROM
Exit

ik had net eerst op install software en dan install pc tool ik had die ingesteld en toen moest ik opnieuwe opstarten nu gebeurt er niks
maar waar kan ik die programma vinden :S?
 
maar hij kan mijn video's niet vinden want het is een andere formaat die had ik gedownload op yotube via een programma
 
Al gevonden.

Ok, de filmpjes van youtube zijn geen .avi oid?

Probeer het anders eerst eens met een filmpje dat wel in dat formaat is. Dan weet je tenminste of het werkt en denk aan de afmetingen!

BTW, de converter in de link bovenaan de pagina converteerd ook naar mtv, wellicht dat die beter werkt?

http://avs4you.com/AVS-Video-Converter.aspx?type=GoogleAdWordsContent
 
Laatst bewerkt:
ik heb het omgezet in AVI
maar als ik het wil omzetten in MTV den komt er dit:
Could not create SampleGrabber 2 ????
 
Ik heb het programma zelf niet...

Je hebt nu iets omgezet, waarmee? Ik bedoel, je geeft te weinig info.

Probeer die converter uit de link die ik gaf eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan