Video op website die niet geblokkeerd wordt

• Onderwerp starter Onderwerp starter poor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poor

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Hallo,

Ik heb een zakelijke website waarop een Youtube video staat (instructievideo).
Alleen is het zo dat veel bedrijven/instellingen video's blokkeren, maar daar zitten juist de bezoekers van de website en de mensen die de video willen zien.

Is er een manier om de video zo te plaatsen dat hij wel te bekijken of downloaden is?

Je zou hem eventueel kunnen laten downloaden. Een button bij maken onder de video, met een tekst als: "Wordt de video niet goed weergeven, download hem dan." maar aan de andere kant denk ik niet dat veel mensen die moeite doen. Je zou het immers wel erbij kunnen plaatsen als extra services. Je zou de video dan wel eerst in je map van je website hebben moeten staan. Ook kan je een linkje maken met de tekst: "Bekijk deze video op Youtube". Dat scheelt alweer een hoop tijd.

Ja, dat heb ik dus al gedaan. Maar ook downloads worden geblokkeerd. Hij ziet dan schijnbaar dat het een video file is.
Ik heb geprobeerd de video (1 minuut) om te zetten naar een animated Gif...maar dat wordt toch beetje te groot vrees ik...

Ook dat wordt geblokkeerd, dus is geen optie.
Vrees dat het gewoon niet kan, die video formaten worden niet voor niets geblokkeerd.

Ga nu maar screenshots gebruiken om het te laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan