VIDEO_TS ondertitelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzzler

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Hallo,
Hoe kan ik een film uit ".VOB en .BUP en .IFO" bestaande bestanden ondertitelen?
Ik heb een ondertiteling, een .srt bestand.
Ik heb hier al gelezen over ConvertX2DVD, maar ik heb al een DVD formaat.
Alvast bedankt voor de hulp.

De vraag is hoé graag jij dat wilt? Als je dat nog niet eerder hebt gedaan is het best wel een "omvangrijk" / bewerkelijk geheel, waar de nodige tijd in gaat zitten voordat je het perfect "door hebt".

Als je meent dat jij tot de categorie behoort, klik dan op onderstaande link, kies je methode en lees de tutorial.

Ondertitelen

Zelf gebruik ik de optie: DVD ondertiteling selecteerbaar. (bovenste optie rechter rijtje)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie, ik heb inderdaad nog nooit een DVD ondertiteld, ik zal het proberen op deze manier.

Welgemeend advies? Niet aan beginnen, maar uitbesteden aan vriend of kennis, of anders de film mét NL subs proberen te vinden, ténzij je van plan bent vanaf nu zeer regelmatig films te gaan ondertitelen, dán is het de inspaning om het onder de knie te krijgen, waard, anders niet.

Het is weliswaar met zo'n tutorial niet écht super ingewikkeld, maar het zijn zo gruwelijk veel (muis)handelingen die je moet verrichten en de kwaliteit van de NL subs qua synchroon lopen is soms zó beroerd, dat je je een slag in de rondte corrigeert terwijl het dan soms nog niet wil, daar word je dan soms moedeloos van.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan