Videobestanden onder 'Muziek' geplaatst of helemaal niet in bibliotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.

dsupergirl

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Berichten
8
Hallo,

ik heb sinds een paar dagen een probleempje met iTunes. Het volgende is aan de hand:
Als ik een film heb gedownload, en ik wil die importeren in iTunes via Bestand>Bestand aan Bibliotheek toevoegen, komt die film niet in iTunes te staan. Ik heb gezocht via het search-balkje bij de verschillende onderdelen (Video's, Muziek, Podcasts, enz), maar kan de film niet vinden. De film is een .mp4 bestand, dus zou moeten werken in iTunes.

Ook verschijnen sommige films (ook .mp4 bestanden) bij het onderdeel Muziek in de iTunes-Bibliotheek. Als ik rechtsklik op het bestand en dan kies voor 'Info tonen' kan je het niet veranderen in een videobestand.
Ik vind dit heel irritant aangezien de films op mijn iPod ook verschijnen onder Muziek. Ik kan ze dan wel afspelen, maar heb dan alleen geluid en geen beeld. :(

Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen!

Groetjes,
Daniëlle
 
er is idump. kweet niet of dit ook werkt op video bestanden.
deze site heeft wel software ervoor
http://www.escsoft.com/products.htm

Byee VRC

P.S. misschien dan iTunes herinstalleren een optie al hoewel ik niet weet of je bestanden ook verloren gaan die je gekocht hebt via istore. Ik heb dat namelijk nooit gebruikt.
 
Ok, visha, bedankt!
Heb iTunes opnieuw geïnstalleerd en alles doet het weer.
 
Ok, visha, bedankt!
Heb iTunes opnieuw geïnstalleerd en alles doet het weer.

graag gedaan.
goed dat je de oplossing vermeld
wil je nog rechtsonderklikken op : vraag is opgelost als je dit nog niet gedaan had ;)

Byee VRC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan