Videobewerking met LG videorecorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

cesarreyes

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2012
Hoi ik heb een LG video model RH387H ik heb vanuit mijn videocamera enkel films overgezet. Ik probeer deze te bewerken maar bij het verwijderen van delen van de video en bij het samenvoegen daarvan blijft altijd een seconde of wat vast. Hoe kan ik dit verhelpen.:confused:

Ik hoop dat ik je vraag goed begrepen heb.
Het probleem is misschien hoe je het doet.
Kun je dat nader uitleggen? Welke software en zo.
Zelf gebruik ik magix software. Niet duur en toch goed.
Oké er zijn betere, maar die zijn dan ook veel duurder en de leertijd neemt ook toe en niet zo zuinig.
Men staat er versteld van wat ik met Magix maak. Ja roepen ze, die andere programma's kunnen dat ook, maar ze weten wel nog niet hoe ze dat moeten doen.

Zelf denk ik dat je met de film zelf aan de slag gegaan bent. Dan zijn bewerkingen on-omkeerbaar.
Een videobewerkingsprogramma blijft van het origineel af. Maakt alleen een lijstje van wat hij met welk deel van de film moet doen. Dat lijstje wordt dan gebruikt om de film zo te laten uitzien als jij dat wilt.
Als je dat lijstje kwijt raakt (moet je wel wat voor doen), moet je opnieuw beginnen, maar de originele film staat nog net zo op je schijf als eerst.
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

succes ermee.

De LG video model RH387H is hardware. Geen software programma om video te bewerken.
Het kan wel, maar zoals vraagsteller al ondervindt, niet ideaal. :)

Ik heb van een collega begrepen dat het interval kan van 1 seconde kan verwijderen het is maar een probleem ik weet nog steeds niet hoe.

Grtz cesar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan