videocard stuk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nibbitboy

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
72
heey

ik heb laats mij pc afgesloten op de slaap manier maar ik kom er nu niet meer uit heb alles toetsen ingedrukt en muis bewogen pc aan/uit knop even ingedrukt en als i hem op start staat er op het ''sherm spaar stroom modus'' ofzo'maar als ik de vga kabel van me monitor uit me videocar haal en in de standaard ingang van me pc doe doet hij het wel ik heb me monitor 3 min van stroom afgehaald maar ik krijg nog steeds geen beeld

Gr. nibbitboy
 
heey

ik heb laats mij pc afgesloten op de slaap manier maar ik kom er nu niet meer uit heb alles toetsen ingedrukt en muis bewogen pc aan/uit knop even ingedrukt en als i hem op start staat er op het ''sherm spaar stroom modus'' ofzo'maar als ik de vga kabel van me monitor uit me videocar haal en in de standaard ingang van me pc doe doet hij het wel ik heb me monitor 3 min van stroom afgehaald maar ik krijg nog steeds geen beeld

Gr. nibbitboy

Probeer eens een nieuwe driver te vinden van je videokaart.
Voordat je deze installeert, eerst de oude grondig verwijderen.
ATI of nVIDIA hebben daar een handig progammaatje voor op hun site, of anders even googlen.:)

Standaardingang, je bedoelt wellicht de videokaart onboard.
 
Probeer eens een nieuwe driver te vinden van je videokaart.
Voordat je deze installeert, eerst de oude grondig verwijderen.
ATI of nVIDIA hebben daar een handig progammaatje voor op hun site, of anders even googlen.:)

Standaardingang, je bedoelt wellicht de videokaart onboard.

Dit moet helpen.
Hebben wij ook gehad:thumb:
 
als ik een driver wil instaleren krijg ik dit : Nvidia setup error The nividia setup program could not locate any drivers that are compactibal whit your current hardware. setup wil now exit ..

maar mijn video cardi is een en 8500gt silent als jullie een driver weten is dat welkom ik heb vista by the way

gr.Nibbitbot
 
als ik een driver wil instaleren krijg ik dit : Nvidia setup error The nividia setup program could not locate any drivers that are compactibal whit your current hardware. setup wil now exit ..

maar mijn video cardi is een en 8500gt silent als jullie een driver weten is dat welkom ik heb vista by the way

gr.Nibbitbot

Prettig als je erbij vermeld, welke serie (in dit geval is het een Geoforce).
Bij deze de site om hem naar binnen te halen.
http://www.nvidia.com/content/Drive...a_32bit_english_whql.exe&lang=us&type=GeForce

Vergeet niet eerst de oude zut te verwijderen.
Suc6:thumb:
 
nu start mijn pc niet meer op dan zegt hij in het engels installeer een driver of update de driver maar ik krijg dat scherm elke keer is me harde schijf stuk ??
 
nu start mijn pc niet meer op dan zegt hij in het engels installeer een driver of update de driver maar ik krijg dat scherm elke keer is me harde schijf stuk ??

Start eens op met een cd genaamd Hiren's boot cd. http://soft.softoogle.com/ap/hiren-s-bootcd-download-6916.shtml
Je kunt ook een live cd van Linux proberen (bv. Knoppix) maar ik denk dat Hiren's makkelijker voor je is.
Hier moet je een .iso van branden en ermee opstarten.
Dan heb je heel veel gereedschap om je computer op allerlei problemen te controleren:eek:.
Ik denk toch dat het aan je driver van je videokaart ligt. En natuurlijk kan er iets kapot zijn. Ik hoop het niet voor je:(
Suc6

PS. Wel even in je bios aangeven first boot cd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan