Videochat websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

WishUponAStar

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Ik was laatst een keer naar een videochat website geweest en sindsdien heb ik het rare gevoel dat ik een soort virus op mijn laptop heb.
Bijvoorbeeld, als ik een scherm minimaliseer, zie ik soms in een oogwenk de website verschijnen en ik zie mezelf dan ook. Het duurt echt nog geen seconde, maar ik heb het nu al een paar keer gezien.

Ik had al vaker gehoord dat zulke sites je kunnen opnemen of je webcam kunnen activeren zonder dat je het zelf doorhebt maar ik geloofde het niet echt. Nu ben ik wel een beetje paranoid aan het worden.. Ik ben Avast aan het laten scannen, dus hopelijk vind hij iets...

Weet iemand of mijn vermoedens kloppen?

Laat ook eens Superantispyware en Malwarebytes lopen. verwijder ook de coockies (bijv. met Ccleaner) en laat ook hijack me eens lopen.

Op mijn camera zit een lampje wat gaat branden wanneer hij ingeschakeld is.
Is dat niet zo bij de meeste camera's ?

Groeten Marcel

Op mijn camera zit een lampje wat gaat branden wanneer hij ingeschakeld is.
Is dat niet zo bij de meeste camera's ?

Groeten Marcel

Ja op de mijne ook. Het is een ingebouwde webcam. Het lampje brandde niet, maar toch leek het alsof de cam aanstond...

Vreemd hoor.
Zie je het ook als je camera niet ingeplugd is ?

Groeten Marcel

Het is een ingebouwde camera zegt hij toch! haha stel je voor dat iemand gewoon je aan het bekijken is terwijl je achter de laptop zit. brrrrrrrrr

Uitschakelen in je apparaatbeheer en kijk of je nog steeds hetzelfde probleem ervaart.
Als het dan nog steeds is dan is het een gecached beeld ofzo.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Een beeld dat gemaakt is toen je webcam aanstond en dat ze dat ergens hebben opgeslagen en dan is DAT wat ze laten zien. en geen echt beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan