Videocontroller VGA compatibel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LIEFJE007

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Goede middag,

Als ik naar apparaatbeheer ga zie ik onder "overige apparaten" een gele vraagteken staan voor videocontroller VGA compatibel. Nou heb ik zitten googlen en ik geloof dat ik video drivers moet gaan downloaden? Heb er minstens 4 dagen over gedaan(http://www.sis.com/download) maar helaas zonder resultaat. Ben nou eenmaal niet zo handig met dit soort dingen :(

Hier alvast wat nuttige info die ik van Everest heb gehaald:

CPU Type Intel Celeron D 330J, 2666 MHz (20 x 133)
Moederbordnaam Gigabyte GA-8S661FXM-775 (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Moederbord Chipset SiS 661FX
Video kaart SiS 330 Mirage Integrated

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt!

Heb je ook simpelweg een merk en type van je pc?

Meestal is die driver gewoon netjes op de website van de fabrikant van de pc te vinden.

Gewoon naar de site van Gigabyte gaan en daar de VGA drivers van je moederbord even ophalen en installeren

Gewoon naar de site van Gigabyte gaan en daar de VGA drivers van je moederbord even ophalen en installeren

Dat kan inderdaad ook.

Echter bij de site van de fabrikant van de pc, zijn alle drivers voor jou systeem te vinden. Mocht je die nog eens nodig hebben...

Dat kan inderdaad ook.

Echter bij de site van de fabrikant van de pc, zijn alle drivers voor jou systeem te vinden. Mocht je die nog eens nodig hebben...

Omdat het om een samengestelde pc gaat, in dit geval de maker van het moederbord, Gigabyte dus, zoals wij al zeiden....

Hhmm, niet veel ervaring met paradigit. Maar vind het vreemd dat dit soort bedrijven niet netjes drivers biedt voor complete systemen. (ook al kan je daar nog onderdelen in kiezen)

En aangzien ts niet aangeeft of het een compleet paradigit systeem betreft of een zelf samengesteld systeem, vind ik mijn opmerking niet vreemd. Aangezien de meeste bedrijven deze wel aanbieden.

Paradigit maakt niet zelf systemen, zoals Dell, HP, Compaq etc., maar stelt systemen samen met bestaande hardware.

Het is gelukt, heel erg bedankt allemaal en vooral frankwannet!

Nog een laatste vraagje, is het handig om Driver Genius te downloaden?

Paradigit maakt niet zelf systemen, zoals Dell, HP, Compaq etc., maar stelt systemen samen met bestaande hardware.

Ze bieden ook zelf samengestelde pc's, naast het kiezen van losse onderdelen. Daar doel ik op. Voor die systemen zouden ze een driver service moeten bieden. Maar dat is mijn mening. En totaal oftopic...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan