Videodriver voor W2K

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer_boots

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Hallo,

Weet er iemand een site waar ik de driver kan vinden voor de S3 ViRGO DX/GX videokaart (PCI) voor W2K?

Ik heb al gelezen dat deze niet ondersteunt worden in 2000, maar ik wil het toch proberen.

Merci

Ik dacht dat deze net wel standaard ondersteund werden...

Kan je dan ook het merk van die kaart zeggen?

De S3 Verge DX/GX wordt standaard ondersteund door Win2000

Ik neem aan dat je die ook bedoelt en niet Vergo

Tja, ik dacht ook dat die standaard ondersteunt werd, maar ik krijg telkens deze melding...

Ik snap het ook niet goed.

Attachment moest te groot geweest zijn...

Bijlagen

• drivers.jpg
    drivers.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 46
Ook al geprobeerd de andere videokaart te disabelen en het daarna weer te proberen?

Foutcode 10 wil zeggen dat je kaart niet goed is aangesloten. Probeer eens een ander pci slot. Indien het een driver probleem zou geweest zijn gaf je pc een foutcode 28 weer.

Mooie duitse windows.:)
Code 10
If the device has a "FailReasonString" value in its hardware key, that string is displayed as the error message. The driver or enumerator places this registry string value there. If there is no "FailReasonString" in the hardware key, the following generic error message is displayed:

This device is either not present, not working properly, or does not have all the drivers installed. (Code 10)

Try upgrading the device drivers for this device.

Solution button: Update Driver

To resolve this error code, make sure the device is connected to the computer correctly. For example, make sure all cables are plugged in fully and that all adapter cards are properly seated. Follow the suggested solution button and update the device driver. It may be possible to remove the device and redetect it using the Add New Hardware wizard.

Ik zie trouwens op je printscreen dat je nog met andere systemen problemen hebt, zoals een PCI device en een parallel device... 9/10 zijn deze problemen begonnen nadat je de pci beeldkaart hebt toegevoegd?

(in het slechtste geval is die beeldkaart stuk, maar ik denk eerder dat je het probleem kan oplossen door je beeldkaart eens in andere pci sloten te proberen.)

Weet je nog crash, ik heb ook eens dit probleem gehad toen ik in totaal 3 videokaarten probeerde te installeren... Ik zal eens zien of ik die topic nog kan terug vinden, maar is al een tijdje geleden.

PS: BRON van mijn gegevens: Data Becker PC hulp en Data Becker De beste W95 geheimen

lol, ja, deze PC hier is van iemand in Duitsland...

Bedankt voor de tips al. Ik ga straks eens proberen.
Maar als jullie die andere topic of zo terugvinden ... ;)

Tja, en die andere parallelle device. Dat geeft dus geenenkel probleem. Print alles, bidirectioneel, alles wat je wilt, maar dat uitroepteken is er inderdaad bijgekomen toen ik die andere kaart erbij gestopt heb.

yep!, ik vond em effe niet! De reden waarom ik er nog eens wou naar kijken is dat steve toen bepaalde plaatsen suggereerde om die pci beeldkaartjes erin te prikken. Met 3 kaarten heeft het nooit gewerkt, maar wel met 2.

Dus als ik het nog goed heb moet de pci beeldkaart in het 2de pci slot. Probeer dat eens killerboots....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan