videofilmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb gisteren 2 keer een muziekvideofilmpjeop het internet bekeken en tot 2 keer toe, ging tijdens het kijken naar dat filmpje, de p.c. helemaal uit. Zomaar, zonder melding of iets dergelijks, boem klats uit.Hij startte wel vanzelf weer op. Na de 2e keer heb ik het niet nog maar eens geprobeerd om te kijken. Hoe kan dat?? Ik heb daarna gescand met housecall, want ik denk, dadelijk heb ik ook nog wat te pakken. Deze Housecall had ik al een tijd niet meer gebruikt en die is veranderd. ik snapte er niet veel meer van. Had wel enkele spy gevonden: Ad Aware. Vreemd toch?? Is toch dat progje. Is dat ook al spy?? Wie kan me wat wijzer maken? :)
Ben wel erg benieuwd. groetjes Gitana

Hé Bandit, ik kom via jouw link op de pagina met tips van Buffy.
Die heb ik al eerder eens gelezen. Was dat wel jouw bedoeling en zo ja, welk antwoord ken ik hier vinden op mijn vraag?? Want ik snap het ff niet. Sorry. groetjes Gitana :rolleyes:

Was de bedoeling
Daar in geeft @buffy heel goed aan wat je allemaal kan doen om jezelf te beschermen tegen Vires /Spyware en Adware niet te verwarren met Ad-Aware dat is een programma waarmeeje adware kan verwijderen

Oké, maar kun je me ook vertellen waarom de p.c. dan uitslaat bij het bekijken van zo'n meziekfilmpje??

gitana zei:
Oké, maar kun je me ook vertellen waarom de p.c. dan uitslaat bij het bekijken van zo'n meziekfilmpje??

Kan zijn dat Processor of videokaart te warm wordt,is binnen in de koeler schoon bijvoorbeeld

Dat kan ik me niet voorstellen, althans niet gisteren. Was net begonnen met iets te bekijken. Misschien als je lang achter elkaar kijkt, maar dat lijkt me ook raar, maar dat weet ik ook niet. Heb er niet zo veel verstand van.
Heb dit trouwens nog nóóit meegemaakt.

gitana zei:
Dat kan ik me niet voorstellen, althans niet gisteren. Was net begonnen met iets te bekijken. Misschien als je lang achter elkaar kijkt, maar dat lijkt me ook raar, maar dat weet ik ook niet. Heb er niet zo veel verstand van.
Heb dit trouwens nog nóóit meegemaakt.

Hou het in iedergeval in de gaten,ennoteer wat dan de foutmelding is en post dat dan hier,daar zien we meer aan!

Wat voor progr. worden de filmpje geopend, b.v. microsft multimedia, of een ander progr.

A) Kijk je koeling eens na
B) Probeer zoals humpe voorsteld een andere media player
C) Ad-ware is een programma dat spy - adaware verwijderd. Dit is een goed aardig programma (zeer handig zelfs) en wordt meestal door Mcafee en Norton gezien als een virus. Waarom? Omdat de meeste scanners ook in de code van het programma kijken en zien of daar iets instaat wat mogenlijk gevaarlijk is - in het geval van Ad-ware VERWIJDERT het programma spyware, maar de virus scan redeneerd dat dat net zogoed iets anders zou kunnen zijn... gewoon negeren, die file die hij dan verwijderd is niet zo verschrikkelijk belangrijk... ik kan perfect zonder die file...

humpe zei:
Wat voor progr. worden de filmpje geopend, b.v. microsft multimedia, of een ander progr.
Volgens mij was het de real player, want ik kan me herinneren dat er zo'n soort rondje stond.Maar ik ga niet terug uitproberen, dan doet hij het misschien weer en daar heb ik geen zin in. (preventief).
Waarom vraag je dat??

help.mij.nl zei:
A) Kijk je koeling eens na
B) Probeer zoals humpe voorsteld een andere media player
C) Ad-ware is een programma dat spy - adaware verwijderd. Dit is een goed aardig programma (zeer handig zelfs) en wordt meestal door Mcafee en Norton gezien als een virus. Waarom? Omdat de meeste scanners ook in de code van het programma kijken en zien of daar iets instaat wat mogenlijk gevaarlijk is - in het geval van Ad-ware VERWIJDERT het programma spyware, maar de virus scan redeneerd dat dat net zogoed iets anders zou kunnen zijn... gewoon negeren, die file die hij dan verwijderd is niet zo verschrikkelijk belangrijk... ik kan perfect zonder die file...
Dank voor je uitleg. Ik heb na de scan met housecall gewoon alles verwijderd wat hij als spy aangaf. Nou maar afwachten of ik nergens last van ga krijgen. Want Housecall geeft wel aan dat er belangrijke info verwijdert kan worden. Maar hopelijk krijg ik net als jij geen probleem ermee. Komt tijd, komt raad, zal ik maar zeggen. En wat de koeling betreft, daar kan het volgens mij niet aan liggen. Heb nooit problemen gehad, zoals ik al schreef. Oké, kan altijd de eerste keer zijn. Maar ik was nog niet eens een minuut aan het kijken, wel erg snel dan, hè??? groetjes Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan